Gå til innhold

påbygg til generell studiekompetanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt, skal du uansett flytte til Møre og Romsdal?

Du må bare rett og slett ringe opptakskontoret snarest mulig for å forhøre med dem om du likevel kan få sendt inn en søknad.

Hvis du skal flytte til Sunnmøre, så har de jo en privat skole her som du kommer inn på nesten uansett, selv om du søker etter fristen har gått ut.

Betaler 750 kr mnd tror jeg. Akademiet heter den.

Lenke til kommentar

Jeg har også søkt på videre utdanning etter læretiden, men valgte generell studiekompetanse.

 

Mangler fortsatt å ta fagbrev i faget som jeg er lærling i nå, og lurer på om jeg kommer inn på Påbygging til generell studiekompetanse UTEN fagbrev?

 

Prøver å se for meg det værste som kan skje, altså med stryk på fagprøven. Er 110% sikker på at jeg har valgt feil, og ønsker nesten mer enn alt å komme meg inn på skole til høsten :)

Lenke til kommentar

ja, skal sende en søknad dit. men vet du hvor mange elever dem tar inn? hørt at det bare var 200 elver som var der i fjord. dette syns jeg er ekstremt lite..:p

men jeg lurer også på hva "slags folk" som går der? er litt lei gamere og bønder/høggere.. hehe.

 

har lyst til å gå på en skole der elevene tar skolen litt mer seriøst, og når eleven skal feste i helgene så drar dem på byen istede for å dra på en "traktorfest":) (vil prøve noe nytt)

 

Regner med at elevene som velger å fortsette med skole etter læretiden er litt mer "seriøse". De fleste har jo gjerne en fellesnevner med at de ønsker å starte med noe nytt, samtidig som at snittalderen i klassen er 21/22 i stedet for 17/18.

Skjer vel en del med oss på de 3/4 årene, og nå snakker jeg om egne erfaringer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...