Gå til innhold

eBay: Få opp varer som sendes til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å velge "sort by:" + Price and shipping, oppgi norge og så kommer kun opp de som sender worldwide/norge

 

Yup!

 

Du vil kunne få opp noen treff her og der også hvor shipping område og metode ikke har blitt spesifisert. I slike tilfeller må du bare spørre selger om det om det ikke står i auksjonsteksten.

 

Alt i alt så fungerer forslaget over flott. Det er slik jeg søker om jeg skal handle smågreier via ebay.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å velge "sort by:" + Price and shipping, oppgi norge og så kommer kun opp de som sender worldwide/norge

 

Yup!

 

Du vil kunne få opp noen treff her og der også hvor shipping område og metode ikke har blitt spesifisert. I slike tilfeller må du bare spørre selger om det om det ikke står i auksjonsteksten.

 

Alt i alt så fungerer forslaget over flott. Det er slik jeg søker om jeg skal handle smågreier via ebay.

 

-Stigma

 

er det ikke derfor man kan bruke global.ebay.com?

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å velge "sort by:" + Price and shipping, oppgi norge og så kommer kun opp de som sender worldwide/norge

 

Yup!

 

Du vil kunne få opp noen treff her og der også hvor shipping område og metode ikke har blitt spesifisert. I slike tilfeller må du bare spørre selger om det om det ikke står i auksjonsteksten.

 

Alt i alt så fungerer forslaget over flott. Det er slik jeg søker om jeg skal handle smågreier via ebay.

 

-Stigma

 

er det ikke derfor man kan bruke global.ebay.com?

 

Jeg kjenner ikke til forskjellen. Kanskje du kan forklare?

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å velge "sort by:" + Price and shipping, oppgi norge og så kommer kun opp de som sender worldwide/norge

 

Yup!

 

Du vil kunne få opp noen treff her og der også hvor shipping område og metode ikke har blitt spesifisert. I slike tilfeller må du bare spørre selger om det om det ikke står i auksjonsteksten.

 

Alt i alt så fungerer forslaget over flott. Det er slik jeg søker om jeg skal handle smågreier via ebay.

 

-Stigma

 

er det ikke derfor man kan bruke global.ebay.com?

 

Jeg kjenner ikke til forskjellen. Kanskje du kan forklare?

 

-Stigma

 

global.ebay.com lister ting som selges internasjonalt, ebay.no tenkte jeg ikke på, der listes sikkert ting selges i/til Norge.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Noen som vet om det finnes noen metoder på eBay som man kun får opp varer som sendes til Norge?

Ikke la deg begrense av slikt. Hvis du handler på eBay i USA, opprett postadresse hos www.jetcarrier.com og de fikser shipping/tollbehandling og alt. Du kan dra nytte av fri frakt tilbud som mange USA selgere har for transporten til adressen din hos Jetcarrier (i New Jersey). Har shoppet sykler og elektronikk flere ganger på denne måten. Anbefales.

Lenke til kommentar

Får oppgitt en pris ja. Så blir norge lagt inn under fraktalternativene, i et tilfelle fikk jeg beskjed om at vekommende ikke kunne endre auksjonen, det endte med at jeg heller fikk en regning sendt til paypal-kontoen min.

 

Mener det er slik nå at man ikke får gjennomført en handel hvis norge ikke er lagt inn under fraktalternativene. Har prøvd noen ganger å lagt inn fraktprisen manuelt i slike tilfeller, men har ikke fått betalt.

 

Bare understreke at jeg ikke er noen storhandler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...