Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Til dere med Telenor ADSL


Anbefalte innlegg

http://www.dinside.no/page/artf/27090.shtml?

 

Merk dere der det står:

"Nå skal det legges til at Telenor har begynt å levere ADSL-modem med innebygd HUB, noe som lar deg koble fire PC-er til modemet. NextGenTel har levert lignende løsninger siden starten i fjor. Hvis du har Telenor ADSL bør du ta kontakt med dem for å høre om du får bytte ditt modem i et nytt."

 

Da skulle det være all grunn til å storme Telenor med noen emails om bytte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ringte nylig opp Telenor Kundeservice, jeg prøvde 4 ganger, hvilket resulterte i 80 minutter ventetid (20 minutter pr. gang), HERREGUD som man venter. Uansett, det var ulike folk hver gang, og ulike dialekter, herregud, altså :razz:

Men, men...

Jeg spurte hver gang om de solgte modem med 4 porter slik at folk kunne ha flere pc'er med samme modem, slik som det står i den artikkelen.

HVER GANG, kjeftet de opp meg, og sa at TELENOR ALDRI HAR GITT TILBUD OM DETTE! Den 3. og 4. ropte det faktiskt også...

Vel, skuffet er jeg, enten serverer artikkelen os løgner, eller Telenor Kundeservice...

Hva tror dere? Har dere hørt etter?

Lenke til kommentar

Asså.... Nå skal det nevnes at Stjelehor (har planer om å skrive dette i frontruta på bilen jeg holder på å style,men det er annen sak....)

ikke vet åssen man skal behandle kunder og hva man skal gjøre for å beholde dem.

 

Jeg bodde for en stund siden i en hybel i Fjerdingby.

(Lørenskog området)

ca 1 km unna huset jeg bodde i, ligger det en butikk som faktisk selger isdn og ADSL.

 

Jeg ringer Telenor for å åpne en linje (analog linje i 1 omgang..), og sier at jeg vil bestille et internett abb med 56K som skal oppgraderes til ADSL så fort som mulig.

Dama hos Telenor sier at det skulle gå greit.Innen 2 uker skulle jeg ha ADSL forbindelse.(WOW!! :smile:

 

2 uker går,jeg tenker at jeg skal vente noen dager og høre. 5 dager senere ringer jeg inn til kundeservie og spør hvor det blir av denne adsl dingsen jeg hadde bestillt.

"Nei du, sentralen er ikke ferdig utbygd ennå"

Men jeg hadde jo fått vite av hu andre dama at den VAR ferdig (argh!!!!).

Greit, jeg får vite at sentralen bare behøver noen små forbedringer (legg merke til at den butikken som solgte adsl hadde stått der i nesten 1 år.... )

:?: (er det rart jeg lurer litt ?)

 

Greit,dama lovte meg at sentralen skulle bli ferdig innen 2 uker.

 

2 uker senere hadde jeg fortsatt ikke noe ADSL. Denne gangen ringte jeg til teknisk support.

De klikker seg gjennom mange filer osv på pc'n, før de sier:

"Vi vet ikke hvor folkene bak bestillingen får sin info fra, men hos oss står det at din sentral har vært ferdig i lang tid."

 

Greit, så blir jeg overført til bestilling-sentralen.

Jeg snakker med dem og sier det som teknisk support har sagt.

"Nei,den sentralen er ikke ferdig utbygd ennå"

:mad: (!!!!)

Greit,jeg sa jeg skulle ringe tilbake 2 uker senere.

2 uker går, og jeg ringer inn en gang til.

Snakker med teknisk support, og får vite at sentralen ER FERDIG.

Så blir jeg satt over til bestilling (moralen i denne meldingen kommer snart.... :wink:

 

De sier at sentralen ikke er ferdig.

Da sprekker det for meg.

"åssen i heita kan dere si det, når nabolaget ved siden av (som ligger 50-100 m unna) har ADSL forbindelse!!? :mad:

 

Deretter slang jeg på røret.

 

Om dem nå tør å ringe meg når dem vil gi meg ADSL forbindelse,så kommer jeg til å skuffe dem,for jeg bor ikke der lenger,og her hvor jeg bor nå har jeg en linje som er like kjapp som ADSL,men som er dobbelt så bra på kvalitet og kundeservice :grin:

 

(UPC ru13r m3r en Stjelehor :wink:

 

Moralen i denne meldingen er:

 

Telenor er så jævla eplekjekke at de kommer til å miste mange kunder når de mister monopol på Norges telefon nettverk.

(den dagen du ser meg burne utenfor Telenor-bygget med "Stjelehor Sux0r" logo på frontruta vet du at det har skjedd.....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...