Gå til innhold

- tre to en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var det bryst og triceps. Var redd det skulle bli knapp med energi ettersom jeg tok økten tidlig på dagen, men ble overrasket hvor godt jeg holdt ut.

 

Bryst

 

Benkpress

2x5 60kg

2x5 65kg

4x3 67.5kg

 

Flyer med manualer

4x8 16x2kg

 

Pec-deck(Usikker på annet navn)

4x8 65kg

 

Pullover med manual. Liggende

4x8 26kg

 

Triceps

 

Tricep extension med manual

4x8 22kg

 

Franskpress

4x10 25kg. Sliter noe med teknikk, og holder kanskje øvre del av armene for strake.

 

Tricep push down

4x10 17.5 kg

 

Hadde også planer om å ta trene dips, men følte jeg trengte å legge til noe vekt. Kanskje ta med en sekk til treningstudioet neste triceps-økt.

Overall en grei økt. Har dessverre ingen treningspartner for øyeblikket, og sliter litt med å spørre folk i studioet som jeg ikke har noen kjennskap til. Skulle gjerne ha fått dratt til litt ekstra på benkpressen, men ble faktisk overrasket at jeg greide 3 reps per sett med 67.5, uten noe særlig hjelp.

 

Må legge til at når jeg først trente her i desember, brukte jeg 50-55kg når jeg trente benkpress. Kjennes ut som musklene har våknet til litt.

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Ble en liten løpetur på lørdagen på ca 45min. Hadde tenkt en 4x4-økt, men var litt slapp i formen etter å ha sovet lite etter nattvakt. Var uansett en grei økt.

 

Idag dro jeg til med mage og bein

 

Bein

 

Knebøy

2x5 85kg

3x5 90kg

2x2 95kg

 

Benspark

4x10 45kg

Sittende lårcurl

4x10 45kg

 

Hadde tenkt ta utfall med vekter, men ble passe ferdig i lårene etter knebøy. Litt slapp dag.

Mage

Diverse situp-øvelser, crunches og planken

Lenke til kommentar

Hadde en ganske bra økt i dag. Trente skuldre og rygg i dag, og hadde ganske greit med energi igjennom hele økten. Sliter litt med hangups, men fikk tatt noen sett med noen reps, så jeg må si meg fornøyd.

 

Skuldre

Hangups

4x5.

 

Militærpress

2x5 45kg

2x5 47.5kg

 

Frontheving med manual

4x10 12kg

Sidehev med manual

4x10 10kg

 

Roing med manual(Bøyd over, håndflaten ned)

4x10x2(høyreogvenstre) 24kg

 

Rygg

Markløft

Teknikken ikke helt i orden

2x5 100kg

2x5 110kg

1x5 115kg

Type rygghev-maskin

4x10 65kg. Går ikke noe høyere.

 

 

Tok også 4 sett med bicepsløft med curlstanga med håndflaten ned. Sliter litt med å få stanga i stilling når jeg tar militærpress, og føler jeg må få dette inn i treninga

4x10 30kg

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...