Gå til innhold

inspiron 4150 skryt


Anbefalte innlegg

fungerer jævla bra. Er storfornøyd. Kan sikkert få denne maskina ned til 12000-13000kr nå (betalte 17000 for min for 6 måneder siden), og det er jo et røverkjøp. 1.8 Ghz, 40 GB hd, dvd, cd-brenner og et et radeon 7500 kort. Er iallefall veldig fornøyd, er stillegående og ganske lett. Eneste som er litt irriterende er touchpaden...er det mulig å deaktivere den? Når jeg kommer borti den når jeg skriver, så fucker alt opp.

 

Ellers, flere med samme bærbare pc som vil skryte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste som er litt irriterende er touchpaden...er det mulig å deaktivere den? Når jeg kommer borti den når jeg skriver, så fucker alt opp.

 

bare huke av for disable touchpad det...

høyreklikk på synaptics touchpad i tray og velg touchpad properties.

Lenke til kommentar

Jeg er også superfornøyd med min, har 1,7ghz, 20 gb hd, 768 mb ram og innebygd trådløs + combodrive. Maskinen har perfekt størrelse og skjermen er helt konge med SXGA oppløsning Den er meget rask også.

 

Synes denne virker mye bedre kvalitetsmessig i forhold til de nye modellene, samt et mye penere design.

 

Er også meget stillegående, når viften først går lager den ikke mye lyd.. (Til hel.... med Centrino!! :lol: Neida...)

 

Edit:

Glemte en ting: Tro det eller ei men maskinen har bedre batteritid enn de nyeste Centrinomodellene til Dell, det er konge :D

Lenke til kommentar

Glemte en ting: Tro det eller ei men maskinen har bedre batteritid enn de nyeste Centrinomodellene til Dell, det er konge :D

 

hvor lenge holder det?

 

 

-selv er jeg også fornøyd, men synes at selve 'kassa' er litt for plastic og selve lokket virker som det ikke tåler så mye. Har også måttet bytte tastatur etter at det sluttet å virke

Lenke til kommentar

Har ikke målt helt nøyaktig, men på det beste holder det over tre timer. Måleren i Windows (som man sikkert ikke kan stole helt på) sier 3t 20 min når batteriet er fulladet, batteriet har sikkert blitt litt svekket også siden maskinen var ny.

 

Med fare for å få for mye pepper kan jeg liksågodt nå som senere innrømme at uttalelsen ikke er basert på så mange holdepunkter, men maskiner som Inspiron 500m har fått påvist elendig batteritid i tester..

 

 

Når det gjelder plastikkfølelsen er jeg enig og lokket kunne f.eks. sittet bedre på plass når maskinen er lukket, men tror ikke det er stort verre enn på andre maskiner. Er tross alt ikke en svindyr proffmodell heller..

Lenke til kommentar

jeg finner ikke der jeg kan disable touchpad'en...kan noen hjelpe?

 

Batteritiden til min inspiron 4150 er 2t 20min når det er fulladet.

Jeg har en sånn forsikring hos DELL at jeg kan få en helt ny pc om jeg skulle være så uheldig å miste den i gulvet, søle cola eller noe på den sånn at den blir ødelagt. Dette gjelder innen 1 år. Noen som har erfaringer med dette, er Dell vanskelige når du ringer og sier at noe har skjedd med pc'en, og at du trenger ny?

Lenke til kommentar

[Med fare for å få for mye pepper kan jeg liksågodt nå som senere innrømme at uttalelsen ikke er basert på så mange holdepunkter, men maskiner som Inspiron 500m har fått påvist elendig batteritid i tester..

 

Du sier det ja!! Hva sier du når jeg forteller deg at i alle testene har de fått levert maskinen med 48WH batteri mens de selges med 32WH batterier!! Grrrr DELL ass :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...