Gå til innhold

LG Optimus 2X eller HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Valget står mellom disse to!

 

Leser tester opp og ned....Virker som kamera er dårligere på LG'n, snakker da om bilder, ikke film...Dette er litt negativt for meg...

 

Men, hva ellers er BEDRE med LG, Utenom tokjerne prosessor? Hva annet har den egentlig å tilby?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men trenger igrunn ikke hdmi utgang, ikke til mitt bruk...Og har i dag en Sony Ericsson Satio, og den er da rask nok den....henger ingenting...hehe...noe mer spesifikt som er bedre tro?

 

HDMI-utgangen og "den kjappeste av Android-telefoner" (ifølge tester) er verdt å nevne.

Lenke til kommentar

ville anbefalt deg å sjekke hvilken som passer best i handa. har selv DHD og syns den er ubehagelig stor å holde i. Ang batteri så er det ganske avhengig av flere faktorer som hvordan apps du har installert og om bakgrunnsynk er på etc. Har opplevd at min dhd har holdt seg i live i 26 timer med wifi på. hvor jeg har brukt den i 30 min. og andre ganger bare 6 timer med samme bruk.

 

Dette er neppe DHD spesifikt, men heller Android.

Lenke til kommentar

Muligens fordi det er Sony Ericsson? Muligens fordi - bortsett fra et pent design - så har den ikke mye å stille opp med?

 

Ja Sony E beste telefon noensinne bare vent på testene.. Desire HD? Jeg fatter ikke at den blir vurdert i det hele tatt. Jeg velger Sony Ericsson Xperia Arc over LG 2X og jeg har prøvd begge to.

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar

Har sony ericsson nå, men lei den, kjedelig!

Og trenger ny nå, arc kommer ikke akkurat i morra...

 

hvor har du prøvd begge de to hen?

 

 

Muligens fordi det er Sony Ericsson? Muligens fordi - bortsett fra et pent design - så har den ikke mye å stille opp med?

 

Ja Sony E beste telefon noensinne bare vent på testene.. Desire HD? Jeg fatter ikke at den blir vurdert i det hele tatt. Jeg velger Sony Ericsson Xperia Arc over LG 2X og jeg har prøvd begge to.

Lenke til kommentar

Har sony ericsson nå, men lei den, kjedelig!

Og trenger ny nå, arc kommer ikke akkurat i morra...

 

hvor har du prøvd begge de to hen?

 

 

Muligens fordi det er Sony Ericsson? Muligens fordi - bortsett fra et pent design - så har den ikke mye å stille opp med?

 

Ja Sony E beste telefon noensinne bare vent på testene.. Desire HD? Jeg fatter ikke at den blir vurdert i det hele tatt. Jeg velger Sony Ericsson Xperia Arc over LG 2X og jeg har prøvd begge to.

 

Vel Sony Ericsson Xperia Arc er en Android telefon som kommer med siste versjon.. Jeg prøvde Sony Ericsson Xperia Arc i Sverige i helgen og har mottatt LG 2X i dag men kommer til å selge den da den ikke er i nærheten av ting jeg syntes er viktig med en mob telefon.

Lenke til kommentar

kan du si hva den ikke er i nærheten av i forhold til hva du forventer av en mobil med optimus 2x?

 

 

Har sony ericsson nå, men lei den, kjedelig!

Og trenger ny nå, arc kommer ikke akkurat i morra...

 

hvor har du prøvd begge de to hen?

 

 

Muligens fordi det er Sony Ericsson? Muligens fordi - bortsett fra et pent design - så har den ikke mye å stille opp med?

 

Ja Sony E beste telefon noensinne bare vent på testene.. Desire HD? Jeg fatter ikke at den blir vurdert i det hele tatt. Jeg velger Sony Ericsson Xperia Arc over LG 2X og jeg har prøvd begge to.

 

Vel Sony Ericsson Xperia Arc er en Android telefon som kommer med siste versjon.. Jeg prøvde Sony Ericsson Xperia Arc i Sverige i helgen og har mottatt LG 2X i dag men kommer til å selge den da den ikke er i nærheten av ting jeg syntes er viktig med en mob telefon.

Lenke til kommentar

Den har et design/byggekvalitet som ikke LG 2X når opp til på noen måte og den er veldig rask. Man må multitaske med 4-5 oppgaver før man merker forskjell på disse to og dette er noe jeg aldri gjør. Den har en større og bedre skjerm, klart bedre batteri tid etc . Konklusjon er vel at man føler at den virkelig er et produkt som er gjennomført kontra en noe billig plasttelefon som jeg føler når jeg bruker LG 2X. Det blir som å kjøpe et koreansk billigprodukt kontra tysk kvalitet sammenlignet med biler.

Lenke til kommentar

Hmm, har hatt en SE x10 i et år nå og var meget fornøyd i begynnelsen. Så er det jo dette da med Timescape, mediascape etc som gjør at oppdateringer til telefonen går tregt. Har intrykk av at de kommer som røyksignaler. vurderte en Desire Hd, men HTC har jo sitt eget skall (Sense) og de er heller ikke noen lyn til å oppdatere telefonene. tenkte litt på LG sin, men siden man nesten aldri har hørt om LG sine mobilprodukter i Norge lot jeg den være.

 

Så mitt valg ble en Samsung Nexus S, den er jo Googles nye referanse telefon. Har hatt den en uke nå og jeg må si at jeg er strålende fornøyd. Rask, sinnsykt bra kamera, snill med batteriet og et flott design! Den kommer også med Gingerbread, samt at den får alle oppdateringer med en gang de slippes fra Google. Den har heller ikke noe "skall" bare pure Android.

 

Så denne anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...