Kjusern Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 når jeg sender fra Gmail og benytter annen konto enn gmail sin, står det dette i avsender epost: [email protected] på vegne av Ola Nordman([email protected]) Jeg ønsker å ha vekk dette: [email protected] på vegne av og bare ha dette: Ola Nordman([email protected]) Hvordan gjøres det?
iChristian Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Så vidt jeg vet så går det ikke ann å endre dette. Det er innebygget i Gmail. Det er dog ikke alle epostlesere som viser den linjen.
Kjusern Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Skrevet 11. mars 2011 Ja det kan nok stemme, men har en kollega som gjør det på samme måte, og han har aldri sett denne ekstra teksten.....
JaNeiJo Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Vet ikke om jeg har forstått deg riktig, men går du til Gmail Innstillinger ->"Kontoer og Import" -> "Send e-post som" så kan du legge inn andre kontoer du eier som avsenderkonto. Når du skriver ny epost kan du da velge avsenderkonto fra rullegardin i "Fra". Jeg benytter dette daglig og mine avsender e-poster vises som f.ex "Ola Normann ([email protected])". Dette forutsetter at du ikke har satt opp "tilgang til kontoen" din fra noen av de avsenderkontoene du benytter. (Som beskrevet her: Gmail-innstillinger › Gi tilgang til kontoen din )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå