Gå til innhold

snes roms til HTC desire hd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte akkurat snes emulator til htc dhd, men hvordan får jeg tak i spillene " supermario bros 3"! og hvordan legger jeg de inn? en guide PLEASE:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter et par tastetrykk på google, fant jeg denne siden.

Men skal være forsiktig med å diskutere dette, da det kan bli ansett som "Hjelp til bruk av piratkopiert vare" som ikke tolereres her på forumet :-)

Edit: Pga at siden jeg linket til, ikke tar en krone betalt for nedlasting, er det vel å se på som piratkopierte spill.

Edit2: Super Mario Bros 3 er for NES, ikke SNES.

Endret av kretuk
Skrevet

Så roms til pc funker til mobil?

når jeg kobler mobilen til pc så får jeg opp en masse mappper. la inn en rom i "Download" mappen men fant ikke filen inne på tlf :S

Skrevet

jeg prøvde akkurat SNESoid med Super Mario All start.. Det funker helt til man skal begynne å spille, da hopper den tilbake til hovedmenyen... Prøvde bare super mario 3 da.

Skrevet

jeg prøvde akkurat SNESoid med Super Mario All start.. Det funker helt til man skal begynne å spille, da hopper den tilbake til hovedmenyen... Prøvde bare super mario 3 da.

hvor la du inn rom'en?

Skrevet

hakke peil, lastet den ned fra drop-boxen min, og når den var ferdig spurte telefonen hvilket program jeg ville åpne .zip filen i, valgte da bare Snesoid. Den ligger vel sikkert "download" eller "dropbox" eller noe sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...