mghogli Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Hei, jeg skal kjøpe meg ny PC som skal brukes til spilling, og har tatt utgangspunkt i Komplett Gamer i30 pakken. Jeg har gjort endel endringer, og komponentene er som følger: Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Silver Power SP-SS620 620W PSU Intel Core™ i5 Quad Processor i5-2500K MSI P67A-GD65, Socket-1155 Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 8GB Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB PhysX Western Digital Caviar® Black 1TB Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S Ser dette bra ut, eller burde jeg heller vente til det kommer flere Sandy Bridge pakker? Er det noen flaskehalser i oppsettet her, eller burde jeg klare å dra f.eks. Crysis 2 og kommende spill uten alt for store problemer? Er skjermkortet jeg har valgt markant bedre enn XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5, eller blir det bare å kaste penger ut vinduet? NB: Skal IKKE bygge selv. Ønsker å kjøpe ferdigbygd fra komplett. Setter pris på all hjelp med dette
Mathias-S Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Neida, dette ser bra ut. Se denne anmeldelsen for å få et inntrykk av forskjellen mellom GeForce GTX 570 og Radeon HD 6870: http://www.anandtech.com/show/4051/nvidias-geforce-gtx-570-filling-in-the-gaps/4 (anmeldelsen er delt opp i mange flere sider hvor de tester på flere spill). Det blir jo nesten opp til deg å bestemme om ytelsesforskjellen er verdt 600 kr.
mghogli Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Skrevet 9. mars 2011 Takk for svar! Ser av testen at det presterer endel bedre, så da blir jeg nok å gå for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå