Gå til innhold

Spørsmål angående mobilkjøp gjennom abonnement


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg ble for kort tid siden kunde hos tele2, og kjøpe en SE Xperia x10 mini, og abonnementet Champion 79. Jeg trenger en reservemobil, og lurer nå på om jeg kan kjøpe en annen telefon hos tele2 til kr 1, eller om jeg da må kjøpe et abonnement til. Jeg trenger kun mobilen, ikke nytt sim-kort. Noen som har erfaring med dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jobbet som mobilselger så jeg kan med sikkerhet si at du er bundet til Tele2 for 12 mnd når du kjøper en telefon til 1 kr. Men du har jo tre andre alternativer. Enten kjøpe samme igjen, men da med nytt tlfnr, sim og hele pakka. Eller kjøpe en telefon uten binding og abo, men da kostbart (omtrent det samme som å kjøpe en til 1kr.). Eller siste valget som er Finn.no og se hva folk selger der til en billig penge.

 

Sjekk ut hva total årspris er når du ser på priser på nettet. Altså med fastpris på abo á 12 måneder og telefon tilsammen. Og sammenlign med en uten abo.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En ting jeg lurer på; er det selve telefonen eller simkortet som er bundet til tele2? I tilfelle jeg fant noen som var interessert i å bytte telefon mener jeg. :blush:

 

Det er selve telefonen som er bindet.

 

Telefonen er da ikke bundet til noenting.

 

Alle telefoner som kjøpes med Tele2-binding er uten operatørlås - Det eneste som er bundet er abbonementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...