Gå til innhold

Asus P5Q Deluxe, kan os oppgraderes fra Vista 32 til Windows 7 64 uten bios-flashing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste nettopp nå under "programmer" forumet at en ikke kan oppgradere fra 32 bit Vista til 64 bit Win 7. Må visst formatere for å få det til! Det har ikke noe med bios å gjøre, men er viktig å få med seg så ikke andre gjør den feilen.

Har en harddisk på 500gb, der det er en partisjon C som er på ca 100 gb og resten er på partisjon D.

Dersom en starter opp formatering via Windows 7 Home Premium ugrade cd en, vil den kun formatere partisjon C eller hele harddisken? Hvis kun partisjon C, er det bare å flytte over viktige filer til partisjon D i forkant og så kjøre på? Noen som vet dette sikkert?

 

Glad jeg ikke bare begynte å installere 64 bit Win 7 uten å sjekke først :ohmy:

Lenke til kommentar

Tar kun partisjonen ja akkurat slik som alle andre Windows versjoner.

Men ett godt tips, koble fra ALLE andre harddisker inkludert eksterne enn den du skal installere på.

Så slipper du boot record som ligger på en helt annen disk.

Takk for svar:) Jeg startet en egen tråd om det under Windows, da jeg regnet med at det ble stille i tråden her ettersom det ble litt "off topic" spørsmål fra min side. Jeg kommer til å legge ut et par spørsmål til der, da jeg er litt usikker på hva som kan flyttes på over til D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...