Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Elevstyrt uke - What to do?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg går for øyeblikket på folkehøyskole, og denne uken skal vi ha en elevstyrt uke. altså får vi velge hva vi skal gjøre denne uken, men vi må dokumentere at vi faktisk har gjort det, og vi bør gjøre noe som relaterer til linjefaget. Linjefaget mitt inneholder USA-studier, film, foto og friluftsliv. Er rimelig lei av å ta bilder og sånn, så vil helst unngå det. Å lære meg å redigere film er noe jeg har vurdert, men 1: Har ikke program til det, og 2: Har ingenting av film å redigere på. Vi ser en del film om samfunnskritikk og slike ting, og kunne vel tenke meg å få til noe rundt det. Om noen har forslag til hva jeg kan gjøre, eventuelt filmer jeg kan se og prøve å analysere (Skal ha minst 18 timer i aktivitet TROR ! jeg). Vi skal legge fram det vi har gjort foran klassen etterpå. Jeg kunne også kombinert filmgreiene med noe annet, 18 timer blir vel litt i meste laget om jeg bare skal analysere en film (eller to) .. Uansett, forslag anyone? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg kunne gjort er jo å ha sett masse filmer av en spesiell regissør (som ofte lager filmer om samfunnsproblemer og slikt selvsagt), og prøvd å lage en liten presentasjon av likheter i filmer og slike greier. Har sett en god del av John Irving, og han skal vi også ha om etter denne uken, så han er vel uaktuell. men om du/dere har noen andre forslag, så er det bare å komme , jeg trenger virkelig hjelp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...