Gå til innhold

Fdisk??


inZane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fdisk er like dårligt som alle andre ms-programmer som følger med windoze. mitt råd er å bruke partitionmagic, som er mye bedre enn fdisk, og du har flerne muligheter, blant annet resizing av partisjonene uten å formatere hele shidden. Hvis du ikke gidder å kjøpe d, kan du alltids laste d ned fra kickme.to/fosi, men jeg oppfordrer deg på ingen måte til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-02 23:33, blanc skrev:

Fdisk er like dårligt som alle andre ms-programmer som følger med windoze. mitt råd er å bruke partitionmagic, som er mye bedre enn fdisk, og du har flerne muligheter, blant annet resizing av partisjonene uten å formatere hele shidden. Hvis du ikke gidder å kjøpe d, kan du alltids laste d ned fra kickme.to/fosi, men jeg oppfordrer deg på ingen måte til å gjøre det.


 

Nå har det vært så mye snakk om warez at folk burde lære snart! Det at du ikke "oppfordrer" han til å laste det ned hjelper ikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Skyt litt i blinde her no, men eg tippar at du har laga primary og extended i fdisk?

Det du må gjere vidare da er å lage logiske partisjonar inne i extended-partisjonen, der kan du lage så mange du vil, sjølv om det forsatt berre vil vere to partisjonar på øvste nivå i fdisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...