ray001 Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Hvor kjøpe SATA modulære kabler ifra PSU??? Vil helst slippe overgang ifra til SATA hdd, dvs ønsker kabel rett i fra PSU til hdd. Ikke bruke Molex 4pin overgang til SATA som bilde under her.
The Crusher Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Vilken strømforsyning har du? om du har en MIST strømforskyning kan du kjøpe disse: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Strømforsyninger/Kabler.aspx om du ikke har en MIST strømforsyning, så vet jeg ikke om de passer.
cruzader Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Corsair som jeg bruker sender ut gratis de kablene du ønsker åpner du en support ticket. Vil anta de fleste andre tilbyr samme service.
Smirnoff Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Om det er en Chieftec du har (kikket i profilen din) så bør du kontankte Chieftec for å spørre om de kan sende deg kablene. Enten det, eller så kanskje noen sjeler på forumet her som også har en PSU av den typen kan selge deg noen de ikke bruker. Jeg har ikke sett modulære kabler til noen andre PSUer enn MIST solgt her i landet. Men de kan du ikke bruke.
ray001 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 (endret) Ok, skal sjekke det. Er på ferie nå. Skal se på det når jeg komme hjem. Er litt usikker på psu, da det ble litt frem og tilbake når jeg bestilte. Takker for svar:-) Endret 16. mars 2011 av Ray001
ray001 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Skrevet 19. mars 2011 Om det er en Chieftec du har (kikket i profilen din) så bør du kontankte Chieftec for å spørre om de kan sende deg kablene. Enten det, eller så kanskje noen sjeler på forumet her som også har en PSU av den typen kan selge deg noen de ikke bruker. Jeg har ikke sett modulære kabler til noen andre PSUer enn MIST solgt her i landet. Men de kan du ikke bruke. Stemmer det, det var Chieftec Nitro Series BPS-1200C PSU. Søker litt på google og ebay, men det var ikke så mye å finne nei :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå