Mr. Clean Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Hei har noen no forslag om hvordan jeg kan få det lysere på cs??? jeg har brightnessen på lyseste og skjermen på det lyseste ennå er det altfor mørkt for og se noen inne!! Jeg må gå ut for og se om de er på laget eller ikke!!!
Shulgin Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Hvordan er det mulig? Hvordan er det i Windows, er det mørkt der òg, eller? Har aldri hørt om noe lignende. :-? Kan veldig lite om slikt jeg, da, men.
Citizenx Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Går fint an å gjøre det lysere med powerstrip. Søk etter det på www.google.com .
_NiXoN_ Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Går fint an å gjøre det lysere med powerstrip.Søk etter det på www.google.com . Jepp. Det er bare å trykke Ctrl Alt + for å få det lysere og Ctrl Alt - for å få det mørkere.
Shulgin Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 prøvd å skru opp brightness i options? jeg har brightnessen på lyseste og skjermen på det lyseste ennå er det altfor mørkt for og se noen inne!! Han har nok det, selv om det han sa var noe utydelig.
Netfrog Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Det er som regel en mulighet å gå inn på skjermkortet og justere direkte på det også. (Høyreklikk på skrivebordet, klikk så egenskaper, innstillinger, avansert og så fargebehandling)
Veritas_ Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Det e feil å slru opp brightnessen. Skru opp gammaen istedenfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå