Civilix Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Bare og gå inn i en butikk og trekke våpen det, så vil du få penger etter hvor lenge du står der, og etterhvert får du politiet etter deg. Det er 15 butikker som det er mulig og rane i spillet.
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Ah, var det såpass... Jeg drev alltid å slo på ekspeditøren osv.. :`
MistaWu Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Ah, var det såpass... Jeg drev alltid å slo på ekspeditøren osv.. :` lol, men ikke bråk med de som selger våpen...
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 "]Ah, var det såpass... Jeg drev alltid å slo på ekspeditøren osv.. :` lol, men ikke bråk med de som selger våpen... Hehe, hva skjer da? Har bare køddet meg med de i klesbutikker o.l.
Civilix Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Klesbutikken er fin, bare stjele noen kleder(de som ligger uttenfor) etter at du har rana stedet så forstår ikke politiet at det var deg
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Tøfft, men hva skjer om man raner ammunation? Kommer armien med en gang da eller?
MistaWu Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Tøfft, men hva skjer om man raner ammunation? Kommer armien med en gang da eller? Hvis du skyter/slår ned en av de ansatte i en ammunation butikk får du ikke kjøpt no mere gunnere + at de klikker fullstendig hver gang de ser deg
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 oi, okie, takk for tipset Gjelder det alle butikkene da, eller kun den du forsøkte å rane?
MistaWu Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 oi, okie, takk for tipset Gjelder det alle butikkene da, eller kun den du forsøkte å rane? Bare den du lagde bråk i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå