Gå til innhold

Offroad spill til xbox360/xbox....


DOG_50

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Som dere ser, er jeg ute etter et offroad spill helst til 360, men kan også være til xbox :thumbup:

Ikke et spill som dirt osv men en mer simulering aktig spill.

hvor fokuse ligger i å kjøre i gjørme, bratte bakker osv.

 

Har sett etter flere nett butikker som selger spill som elkjop,lefdal, siba men finner ingen ting :hrm:

 

noen som veit om noe?

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tilgang til Live så kan du kjøpe Baja edge of control på games on demand til 149kr. Det gjorde jeg. Det er et utrolig undervurdert spill med kanonbra fysikk og enorme områder.

 

Førsteintrykket er kanskje ikke all verden fordi spillet er ikke like flashy som mange andre i dag, men kjøringen er langt mer simulator enn noe annet. Som du sier, ikke som dirt og annet "tull". Spillet har et generelt dårlig anmelder snitt men dette er garantert fordi det er for realistisk og annerledes for mange.

 

Spillet er likevel ikke 100% realistisk, man kan hoppe mye lenge enn hva som er sannsynlig og man kan rette opp bilen litt i luften. Men man skjønner fort hvorfor når man spiller det, spillet er veldig humpete og det ville blitt veldig frustrerende uten denne lille muligheten til å rette opp bilen innimellom.

 

Her er en anmeldelse jeg er 100% enig med.

 

http://www.gamechronicles.com/reviews/360/bajaedge/control.htm

 

Ta en sjangs. Kanskje du som meg finner det beste bilspillet på 360, men hvis ikke så har du uansett ikke brukt mye penger.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Har du tilgang til Live så kan du kjøpe Baja edge of control på games on demand til 149kr. Det gjorde jeg. Det er et utrolig undervurdert spill med kanonbra fysikk og enorme områder.

 

Førsteintrykket er kanskje ikke all verden fordi spillet er ikke like flashy som mange andre i dag, men kjøringen er langt mer simulator enn noe annet. Som du sier, ikke som Grid og annet "tull". Spillet har et generelt dårlig anmelder snitt men dette er garantert fordi det er for realistisk og annerledes for mange.

 

Spillet er likevel ikke 100% realistisk, man kan hoppe mye lenge enn hva som er sannsynlig og man kan rette opp bilen litt i luften. Men man skjønner fort hvorfor når man spiller det, spillet er veldig humpete og det ville blitt veldig frustrerende uten denne lille muligheten til å rette opp bilen innimellom.

 

Her er en anmeldelse jeg er 100% enig med.

 

http://www.gamechronicles.com/reviews/360/bajaedge/control.htm

 

Ta en sjangs. Kanskje du som meg finner det beste bilspillet på 360, men hvis ikke så har du uansett ikke brukt mye penger.

 

 

Ser bra ut. tror en venn av meg har det spillet, så kan låne av han og prøve det ut :thumbup:

 

men det er vel ikke så mye gjørme kjøring å sånt?

Hvor man må bruke tid på å komme seg fram til steder og slikt.

 

Har er en vid på eksempel jeg ser etter:

 

Lenke til kommentar

Er en del våte områder selv om mesteparten foregår i ørken. Men ikke sånn at man setter deg fast og må kjøre forsiktig over ting i skog osv. Spillet er racing basert.

 

Men i hillclimb så kan det være litt slik, man må bruke clutch og slikt for å i det hele tatt klare å komme opp bakkene og ofte være forsiktig ned igjen.

 

Men mesteparten dreier seg som sagt om racing.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...