Gå til innhold

Hvordan bruke editor i FM2011?


Anbefalte innlegg

Noen som har en taktikk der jeg vinner 10-20 hver kamp, og ikke bare plutselig taper 10-0 mot Regens-lag?

 

Min kjære Yamas... Hva er det du egentlig er ute etter på FM ?

Bare vinne absolutt alt hele tiden, og være kongen av jorda...?

 

Det er jo ikke særlig realistisk, og ser ikke helt utfordringen i det.

 

Personlig har jeg aldri brukt taktikk noen andre har lagd, da jeg vil mestre alt ved dette spillet selv. Det finnes masse guider (faktisk en ca 100-siders utredning) om taktikk og andre aspekter av spillet.

 

FM skal jo prøve "avspeile" den virkelige fotballverden, der Arsenal spiller uavgjort mot Leyton Orient 3 dager etter de har slått Barcelona, og Liverpool faktisk kan vinne CL.

 

 

Jeg anbefaler deg - hvis du virkelig ikke vil ha en eneste utfordringe - å benytte deg av editoren (som du finner under tools/editor i mappa du installerte FM i (ofte Programfiler)) og gjøre det laget du vil være helt sinnsyke, og kjøre alle andre gode lag nedi dass.

 

Og kanskje du kan finne en syk taktikk på community.sigames.com, som gjør at du aldri taper.

 

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Star > Mine Dokumenter > SI > FM 11 > ??? for den Editor-greien?

 

Jeg vil faktisk legge inn bilder... Bilde av meg, men hvordan får jeg det til med en sånn bakgrunn som de spillerne som er der har? Sånn derre at det ikke blir hvitt rundt osv, men bare ansiktet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...