Gå til innhold

Tråden om butikker


AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen ting som heter Jans Klær lenger forsåvidt, Trendhuset derimot.

 

Jeg kjører forbi Jans Klær/Trendhuset hver dag, og jeg er ganske sikker på at det står Jans Klær med store bokstaver over inngangen.

 

Har dog fått med meg at de pusser opp. Om du sitter på informasjon jeg ikke har fått med meg så skal jeg ikke diskutere på det.

Lenke til kommentar

Og forskjellen er?

Er jo bare ett stort område uansett, så ser ikke poenget i å endre det til Sandnes. De fleste oppegående mennesker klarer å Google butikknavn for å finne adressen uansett, så de oppdager det jo da.

 

Man kan også også argumentere med at det er i Stavanger-området. Ser ikke helt poenget i å skille så veldig når det i praksis er samme sted.

Lenke til kommentar

Google Maps oppgir 17 min som reisetid m/ bil fra "Stavanger" til "Sandnes" ikke så mye i fra det jeg selv husker fra sist jeg var der. Dette er til sammenligning kortere enn fra Grorud til Frogner m/bil (som begge ligger innenfor Oslos bygrense), så noen særlig rolle kan det vel neppe spille.

Lenke til kommentar

Og forskjellen er?

Er jo bare ett stort område uansett, så ser ikke poenget i å endre det til Sandnes. De fleste oppegående mennesker klarer å Google butikknavn for å finne adressen uansett, så de oppdager det jo da.

 

Man kan også også argumentere med at det er i Stavanger-området. Ser ikke helt poenget i å skille så veldig når det i praksis er samme sted.

 

Norges 15 største byer (bykommuner) er (i rekkefølge etter folketall): Oslo (Norges hovedstad), Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Fredrikstad, Tromsø, Sandnes, Drammen, Sarpsborg, Skien, Bodø, Ålesund, Sandefjord, Larvik.

 

Sandnes kan absolutt ikke sammenlignes med bydeler i Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...