marfus330 Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Hei! Har alltid hatt lyst til å lage en minecraft server der jeg og venna mine kan spille på. Men er dårlig på sånt og lurer på om noen av dere på dette forumet kunne hjelpe meg på en enkel måte. Helst på norsk og bilder er til stoor hjelp!! Håper bare noen har peiling på dette og kan hjelpe meg . Det er Beta jeg spiller på.
Byxxi Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Det har blitt laget en egen tråd for minecraft servere her, du kan spørre der om det er noe du lurer på. Det er også en guide i førstepost
marfus330 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Skrevet 24. februar 2011 Får til å ordne server og være på den men venner får ikke til å joine
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 (endret) Får til å ordne server og være på den men venner får ikke til å joine Sjekk ipen din på på nette Dere kan jo joine min da. (signatur) Endret 24. februar 2011 av nesiory
marfus330 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Skrevet 24. februar 2011 Men skal man ikke gjøre noe med portforward?
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Men skal man ikke gjøre noe med portforward? Anbefalt allerede en gang, men tar en tur innom Minecraft Server Tråden Direkte hjelp til Portforwarding kan du få her på forumet eventuelt ta deg en tur innom http://portforward.com/ og finn ruteren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå