Gå til innhold

Skjermpassord på HTCD2 funker ikke


Bymann

Anbefalte innlegg

Heeei :)

 

 

Jeg har 2 mobiltelefoner, Den ene er jo HTCHD2 og den andre er en gammel dritt...

 

Jeg skulle bytte sim kort i de to telefonene og når jeg hadde gjort det skulle jeg taste skjermkoden for og komme inn til menyen etc... men den samme koden funker ikke... har testa alle pin koder også(pin kodene som var på begge mobilene)

 

Kan Noen fortelle meg en løsning eller hva jeg isåfall kan gjøre for og fikse det ?

 

Setter veldig pris på hvis noen har bare ett svar somkan veilede meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PIN-kode og telefonpassord er ikke det samme.

 

 

 

er jo ikke dum da...

 

Poenget er at passordet har greid og endre seg.... jeg har ikke gjort en dritt(bare bytta simkort)

 

 

Skjermpassordet skal ikke endre seg av den grunn... men det har det jo gjort av en eller anna grunn.

Lenke til kommentar

PIN-kode og telefonpassord er ikke det samme.

 

 

 

er jo ikke dum da...

 

Poenget er at passordet har greid og endre seg.... jeg har ikke gjort en dritt(bare bytta simkort)

 

 

Skjermpassordet skal ikke endre seg av den grunn... men det har det jo gjort av en eller anna grunn.

 

Aner ikke hva som har skjedd men tror at en hardreset fikser det. Men da mister du alt på mobilen...... :( Kommer du inn på HD2 med det gammle sim-kortet ?

Lenke til kommentar

er jo ikke dum da...

 

Poenget er at passordet har greid og endre seg.... jeg har ikke gjort en dritt(bare bytta simkort)

 

Skjermpassordet skal ikke endre seg av den grunn... men det har det jo gjort av en eller anna grunn.

Hvorvidt du er dum eller ikke har jeg ikke sagt noe om (selv om jeg ser at du ikke har klart å skrive navnet på telefonen din riktig i emnefeltet: "Skjermpassord på HTCD2 funker ikke").

 

Telefonlåskoden endrer seg ikke av seg selv. Ut fra det du skriver i første post ser det ut til at du ikke vet om det er telefonlåskode eller PIN-kode som låser telefonen. Sett inn et SIM-kort som ikke har aktivert PIN-sjekk, dersom du fortsatt får spm om kode, er det telefonkoden som er aktivert. Jeg har brukt flere modeller fra htc i mange år, og har aldri opplevd at telefonlåskoden har endret seg selv, så det er nok mer nærliggende å anta at du husker feil kode. Jeg har ikke testet om en full reset av telefonen fjerner koden, men du kan jo prøve. Alt som ligger lagret på telefonen blir da slettet.

 

Edit: Det er ikke standard telefonlåskode på Windows Mobile-telefoner, her må du velge et passord (enten enkel PIN med tall eller et ord) når du aktiverer funksjonen.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...