Muffinman Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Har satt sammen et par kasser med internt pci 56k modem. Det som er irriterende er at ved oppringning høres lyden i systemets stereo-høyttalere, selv om jeg har slått av lyden i modemegenskapene (høyttalervolum, står det vel under modemalternativer). Hvordan får jeg hindret modemlyden i å nå lydkontrolleren og tilhørende høyttalere? PS. Denne hører vel til i denne kategorien når det har med Windows-innstillinger å gjøre...?
XPUserz Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Har satt sammen et par kasser med internt pci 56k modem. Det som er irriterende er at ved oppringning høres lyden i systemets stereo-høyttalere, selv om jeg har slått av lyden i modemegenskapene (høyttalervolum, står det vel under modemalternativer). Hvordan får jeg hindret modemlyden i å nå lydkontrolleren og tilhørende høyttalere? PS. Denne hører vel til i denne kategorien når det har med Windows-innstillinger å gjøre...? Kontrollpanel ?> modem og lyd ned/av eller dobbeltklikke på lydikonet og velge avansert og slå av lyden på modem der.
Muffinman Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Skrevet 9. juli 2003 Har prøvd å skru av lyden under kontrollpanel/modem. Og det funket ikke på noen av maskinene. DERFOR postet jeg dette innlegget. Skal prøve å bruke lyd/avansert og se om det virker. Takk for tips. ...har forøvrig oppdaget at det finnes en egen kategori for Windows-ting, og sendt pm til moderator med anmodning om å flytte tråden.
Muffinman Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Skrevet 18. juli 2003 Problemet består! Det er sikkert enkelt når jeg bare finner ut av det... System 1: Abit SD7-533/1.6NW System2: Asus P4PE/2.66NW Flere tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå