Gå til innhold

Laste opp en film?


Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner har tenkt og lage en film bare sånn for gøy,og vi vil legge den ut på nett.Men hvordan hva trenger jeg for og greie dette.

Har en "filmsiden" vår på freewebs www.freewebs.com/kortfilmer

Men det er vel ikke bare og laste den opp til siden?

setter pris på hjelp,takk.

 

Mhv Jackson :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger til en ting:

 

Gratis tjenester, er vel ikke de som er mest positiv mot nedlastinger fra siden, og håper kanskje på å unngå dette. De fleste ville nok opplyse om dette.

Men personlig ville jeg anbefale at du laget din egen FTP-server til å ha filmen på, og evt. linke fra "filmsiden" til din FTP-server!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

FTP = File Transfer Protocol.

En server hvor en bruker kan laste filer i begge retningene (opp og ned).

Hvordan man lager det må du nok spørre noen andre om, for jeg har ingen erfaring med egen FTP-server. Jeg driver kun nedlastinger fra FTP-servere.

Jeg anbefaler å ha serveren på en egen PC og ha den oppkoblet mot internett døgnet rundt. :yes:

Lenke til kommentar

Merk: Det kan være sikkerhetsrisiko forbundet med å sette opp FTP server om du ikke er klar over hva du gjør.... Har du f.eks web-space hos din ISP (internet service provider) som er stor nok, så er det mye bedre å bruke den. Gir både høyere sikkerhet og hastighet. Også kan du da linke direkte til den fila uten nevneverdige problemer...

 

Mvh.

K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...