Gå til innhold

[Løst] Surfe på www-sidene med mobil


Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg blitt sendt til mobilsidene (m.) til amobil, hardware... når jeg trykker på linkene fra www.tek.no (vises som vanlig webside). Jeg liker som regel bedre å surfe på de vanlige www-sidene enn mobil-sidene, og de fleste har en knapp på siden som tar meg fra mobil-siden til den vanlige, og gjæren mulighet for å velge www som standard. Men på sidene deres finner jeg ingen slik mulighet. Det hjelper heller ikke å gå til www.amobil.no, da blir jeg bare sendt videre til m.amobil.no.

 

Jeg vet at jeg kan sette opp nettleseren min slik at jeg "ser ut" som en pc, men jeg vil helst unngå dette.

 

Er dere klar over dette problemet, og har dere eventuelt planer om å fikse det?

 

For ordens skyld, jeg bruker en Samsung Galaxy S med standard nettleser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste dagene har jeg blitt sendt til mobilsidene (m.) til amobil, hardware... når jeg trykker på linkene fra www.tek.no (vises som vanlig webside). Jeg liker som regel bedre å surfe på de vanlige www-sidene enn mobil-sidene, og de fleste har en knapp på siden som tar meg fra mobil-siden til den vanlige, og gjæren mulighet for å velge www som standard. Men på sidene deres finner jeg ingen slik mulighet. Det hjelper heller ikke å gå til www.amobil.no, da blir jeg bare sendt videre til m.amobil.no.

 

Jeg vet at jeg kan sette opp nettleseren min slik at jeg "ser ut" som en pc, men jeg vil helst unngå dette.

 

Er dere klar over dette problemet, og har dere eventuelt planer om å fikse det?

 

For ordens skyld, jeg bruker en Samsung Galaxy S med standard nettleser.

 

 

Vi har nå fikset linken i bunn av siden på mobilsidene som sier "Gå til fullversjon", om du vil surfe på de vanlige sidene.

 

 

Mvh,

mads

Lenke til kommentar

Hei,

nå har jeg gjort fullversjons-knappen mer synlig :-)

 

 

Mvh,

Mads

 

Jess, nå ser jeg linken, men linken virker ikke. Oppdaget at den linket til www.Hardware.no/?noMobile=1, men hvis jeg byttet til www.hardware.no/?noMobile=1 så virket det.

 

Tydligvis case sensitiv.

 

På amobil så funket den fint.

Lenke til kommentar

Hei,

nå har jeg gjort fullversjons-knappen mer synlig :-)

 

 

Mvh,

Mads

 

Jess, nå ser jeg linken, men linken virker ikke. Oppdaget at den linket til www.Hardware.no/?noMobile=1, men hvis jeg byttet til www.hardware.no/?noMobile=1 så virket det.

 

Tydligvis case sensitiv.

 

På amobil så funket den fint.

 

 

Da skal det være fikset :-) Takk for tips, igjen.

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...