Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger et nytt nettverskort.


Anbefalte innlegg

Grunnet liten plass i hovedkortet har jeg måtte bruke et USB nettverskort i det siste. Jeg får "Fair" på signal styrke, det vil si tre av fem barer er fulle, noe som gjør at jeg får høy ping når jeg gamer. Jeg kan desverre ikke bruke kabel, siden pc'n min ligger i et annet rom enn det routeren gjør. Før dette hadde jeg et vanlig nettverskort med "Utmerket" signalstyrke.

 

Dette er den jeg bruker nå, som jeg er lite fornøyd med. link

 

Noen anbefalinger?

Endret av Mystikal1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617299

 

Har selv bestilt en slik sak (for noen timer siden, + noen flere ting, bla. Logitech G19 (799kr), gleder meg til mandag :D)

 

Fins flere typer, tok den som var en av de rimeligste, så får se hvordan den funker der den skal brukes (skal ikke bruke den selv, men hvis du vil kan jeg komme med tilbakemelding.)

 

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10292

Lenke til kommentar

Ja, skal vel være bra, men kommer jo an på strømnettet der du bor, avstander og flere ting spiller vel inn, men skal ihvertfall i teorien være bra. Og sikkert bedre enn trådløs hvis du sliter med dårlige signaler!

 

Men som sagt har ingen erfaringer, men skal reise å hente pakka til mandag i Sandefjord, så kan komme med en tilbakemelding..

Lenke til kommentar

Powerline er som regel mer stabilt og minst like rask i responstid (om ikke hakket bedre) enn trådløst - så jeg vil si det er bedre egnet til spill. Du unngår også hele problemet med dårlig signalstyrke dersom du har masse tykke vegger osv. mellom deg og sender. Hastigheten er også en god del bedre (dog det finnes forskjellige versjoner å velge mellom - 200Mbit versjonene er å annbefale).

 

Ufordelen er at det er litt dyrere, men om alternativet er å f.eks. bytte til en bedre trådløsruter så er det ikke store forskjellen egentlig.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...