Gå til innhold

Erstatning av PS3 fra butikk


maradona

Anbefalte innlegg

Etter å ha levert Ps3en min på service for andre gang på kort tid etter å ha fått yellow light of death, får jeg nå en ny ps3. Jeg kjøpt ps3en for nesten nøyaktig tre år siden, og betalte da 3500. Den er 40gig, men er ikke en av de første generasjonene som kunne spille ps2spill. Jeg ser nå at butikker som Elkjøp selger Ps3er med 160 og 320 gb for henholdsvis 2 222 og 2490 kr, er det rimelig av meg å kreve sistnevnte da jeg betalte tusen kroner mer for den jeg kjøpte i utgangspunktet? Kanskje foregriper jeg begivenhetene da jeg ikke vet om jeg får den uansett, men det er jo greit å vite.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo høre, men du har ikke krav på det.

Når verkstedet velger omlevering av produktet, så har får du samme produktet i retur, vist samme type ikke er å oppdrive vil du få en bedre enn, men spesifikasjonen kan ikke være dårligere enn produktet du hadde kjøpt, pris er uvesentlig.

 

Men du kan jo høre med butikk, kanskje du kan betale et mellomlegg fra det produktet du får til en 320 gb versjonen.

Lenke til kommentar

Vil tro, som Solberg sier, at du kan få et tilbud om å legge imellom de 270,- det er snakk om for oppgraderingen.

 

Hadde du hatt den gamle versjonen, derimot, så skulle du hatt tilbake den fulle kjøpssummen siden de ikke kan omlevere og kunne dermed fått en 320GB og samtidig hatt penger til overs...

 

Takk for svar begge to! Av ren nysgjerrighet, er det noe annet med den eldre versjonen annet enn flere usbinnganger (?) og bakoverkompabilitet for ps2 som gjør at den er så ettertraktet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...