Gå til innhold

"Pc i deler" - Komplett.no + skjerm -- Bra oppsett? (U4K)


Anbefalte innlegg

Hei, får igjen penger for en laptop snart og går for anledningen til innkjøp av en stasjonær. Problemet er at jeg nesten er helt tom for kunnskap når det gjelder maskinvare. Derfor er det så fint å ha noen til å hjelpe seg :thumbup:

 

Det viktigste er at pcen kan gi meg greikvalitet i spill som Battlefield Bad Company og andre diverse spill og forhåpentligvis BF3når den kommer til høsten.

 

Ellers kommer den til å brukes mest til minde ytelseskrevende oppgaver som lekser, nettsurfing ol. Det kan dog hende jeg kommer til å redigere noe film, men dette er type en gang hver tredje måndte.

 

Jeg så på Komplett.no at de har et pakketilbud til 3.495,- som hadde ganske høy score på produkterfaringer. Et par som skriver at den funker greit i div spill osv.

 

Høres i og for seg greit ut, Men tenkte jeg skulle høre her inne om noen som har litt mer kunnskap på området kunne komme med et bedre oppsett eller bekrefte at dette er noe av det beste du finner til prisen. :roll:

 

Oppsett: Komplett.no

 

 

* 485612 - Cooler Master Elite 310 Black/Silver Fans: 1x120mm

Rear, ATX, mATX, 2x USB, 1x Audio, 17 dBA

* 574788 - Chieftec Smart Series 550W PSU ATX 12V V2.3,Standard, 1x 6pin+1x 6+2pin PCIe, 6x SATA, 120mm Fan

* 488305 - AMD Athlon II X2 250, 3,0Ghz, AM3, 2MB, 65W, Boxed

* 363359 - Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, Kit w/two matched DDR3 2GB, 240pin

* 499637 - ASUS M4A78LT-M LE, Socket-AM3 mATX, AMD760G+SB710, DDR3, 1xPCIe(2.0)x16, GbLAN, VGA, DVI

* 612421 - XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, 850MHz, w/Aliens vs Predator

* 620189 - Western Digital Caviar SE16 500GB, SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 16MB, 7200RPM

* 303162 - Antistatic Armchain 180cm

* Black DVD±RW burner

* Serial ATA cable

 

 

 

I tilegg har jeg sett på denne skjermen: BenQ 24" LCD G2420HD

Dette høytalersystemet (finner ingen erfaringer eller tester): Creative A520

Og dette kabinettet frister litt mer enn det som er i Komplett sin pakke: Fractal Design Define R3 Titanium Grey

 

------------------------------

Ville jeg fått noen ytelsesøkning ved å gå for dette hk f.eks? Hvis ja, er det kompatibelt? Gigabyte GA-870A-UD3, Socket-AM3

 

Og trenger jeg ikke et lydkort for å få surround lyd? Holder det med et hk?

 

En terrabytedisk til prisen Samsung Spinpoint F3 1 TB selges for frister også!

-------------------------------

 

Som dere skjønner så trenger jeg virkelig hjelp her! Håper derfor noen har mulighet og krefter til det!

 

På forhånd takk, og beklager for min mangel på kunnskap på dette feltet :blush:

Endret av vetle666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...