Gå til innhold

Winydancer's 'treningslogg'


Anbefalte innlegg

Dette blir nok ikke en treningslogg, som kan sammenlignes med de andre 100 personene her inne som ripper seg til det maximale. Dette blir en "logg/dagbok", for å holde meg selv på kanten når jeg skal rase ned i vekt fremover mot sommeren.

 

Jeg kommer til å poste info om treninger, måltider og vekt/størrelse osv.

 

Hvorfor?

Fra ~Juni til Desember gikk jeg fra 96-98 kg, ned til 84 kg ca. Jeg tok ingen drastiske dietter og lignende, men jeg skjerpet spisevanene mine og sluttet med fete måltider til frokost og kvelds, og kuttet ut mye av snop og brus jeg kastet i meg dag inn og dag ut. I tillegg begynte jeg å trene/trimme ganske fast 2-3 ganger i uken, og jeg syns jeg fikk gode resultater selv.

 

I juletidene ble det inntatt store mengder mat og alkohol (selvsgt), og jeg har begynt å føle meg ganske oppblåst og har fått på meg etpar kilo også. Den ekstra energien jeg fikk fra min "gode levestil" før jul har jeg mistet, og jeg merker at jeg får ganske mye mer kviser og lignende.

 

Jeg vil tilbake til den gode selvfølelsen og sunne livsstilen. Jeg vil ha en kropp jeg er stolt over til sommeren.

 

Hvordan?

Jeg kommer ikke til å kjøre på med 2 økter på treningsstudioet 5 ganger i uken, men jeg har planer om å avgrense snop og brus til helgene. I tillegg skal jeg ikke spise 2-3 middager som jeg gjor før, med gårsdagens rester til frokost og 2 pølser i brød til kvelds.

 

Jeg kommer til å prøve å få bedre treningsrutiner, med minst 2 turer på treningssenteret hver uke, og helst en form for morsjon ellers i uken også (joggeturer, fotball, etc).

 

Mål?

Akkurat nå måler jeg 86 kg på baderomsvekta (denne er fra IKEA elns, og gudene vet hvor nøyaktig den er, men jeg kommer uansett til å måle meg utifra den).

Målet til er først og fremst å komme under 80 kg grensen. Mål videre settes fra der.

 

 

Målte nettopp cm rundt mage etc. Akkurat nå måler jeg 105 cm rundt magen, har noen svære "love handles" på sidene.

Målet her er å fjerne magen og bilringene og komme under 100 cm. Når jeg når det får jeg sette et nytt mål

 

 

Jeg kommer til å oppdatere hver kveld om dagens trening og måltider. Blir nok ikke like aktivt i helgene, men da kjører jeg oppdatering på mandagen.

 

Før/Etter bilde kommer med tiden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

08.02.11

 

Mat;

- Frukost: 2 skiver med skinke.

- Lunch: 2 skiver med leverpostei, 1 med kaviar.

- Middag: Fiskepudding /m poteter.

- Mellommåltid: 1 skive makrell i tomat.

- Kvelds: 2 skiver med makrell i tomat og 1 med leverpostei.

Drikke;

Vann og kaffi.

 

----

 

Trening;

- Treningsstudio: Jogging, styrke i armer og mage.

- Fotball, ganske intensivt 80 minutter.

 

----

 

Vekt; 86 kg.

Mål; 105 cm. (Rundt magen, med navlen.

 

 

-- Planen var egentlig å starte rolig med en kort økt på studioet, men endte opp med en ganske tøff fotballøkt også. Kjenner jeg er meget sliten i kroppen, da jeg har tatt mine første treningsøkter i 2011!

Lenke til kommentar

09.02.11

Mat;

- Frukost: 1 skive med makrell og en med leverpostei.

- Lunch:

- Middag: Bali kyllinggryte /m ris og salat.

- Mellommåltid: En slum med kyllinggryte.

- Kvelds: 2 skiver med stekt egg.

Drikke;

Vann og kaffi + et glass Cola til Norge-kampen.

 

----

 

Trening;

- 30 minutters gåtur.

 

Hadde i teorien ikke planer om å trene idag, da gårsdagen ble meget slitsom. Kjente det godt i armer og ben, og har hatt ganske kraftig gangsperr. Bestemte meg dog for å ta en spasertur for å prøve å myke opp musklene litt.

 

Kjenner allerede at jeg føler meg bedre i kroppen.

 

Angående målinger, så gjør jeg dette hver mandag/tirsdag tenkte jeg, så ser jeg mer variasjonene i det og i et større perspektiv!

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

10.02.11

 

Mat;

- Frukost: Pizzabolle

- Lunch: 2 skiver

- Middag: Pølsegrateng /m poteter

- Mellommåltid:

- Kvelds: 3 skiver

Drikke;

Vann, kaffi og melk.

 

----

 

Trening;

- 80 minutter skamhard fotballøkt /m armhevinger på tapende lag.

 

Gikk på en smell idag, da jeg og fruen skulle se en film og hun hadde med seg chips. Ble noen flak på meg, men heldigvis ikke det værste jeg kunne spist.

Nærmer seg slutten på uken, og jeg er meget fornøyd med treningen denne uken. Tungt å begynne på igjen etter 2-3 måneder uten aktivtet!

 

Spent på å se om det er blitt noe forskjell på vekta på mandag.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

11.02.11

 

Mat;

- Frukost: 2 skiver

- Lunch: 3 skiver

- Middag: Kjøttboller

- Mellommåltid:

- Kvelds: Pizza!

Drikke;

Vann, kaffi og en Urge for å markere at det er helg!

 

----

 

Trening;

Absolutt ingenting.

 

Helt skakkjørt i kroppen etter fotballen igår, så holdt meg rolig idag. Ble en Urge og Pizza til kvelds, det er vell ikke helt hellig - men har holdt meg unna snop vertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...