Gå til innhold

Hvordan funker level up systemet i Gothic 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver gang du dreper noen (eller noe) og når du klarer oppdrag så får du poeng. Og du må ha f. eks. 1500 poeng for å komme til neste level. Når du da kommer til neste level så får du 10 experience poeng. Med disse poengene kan du lære deg ting eller bli sterkere. Og dette gjør du ved å finne folk som kan lære deg det.

 

Hvis du ser på player status eller noe sånt noe så ser du hvor mange poeng du har, hvor mange du trenger for å komme til neste level, hvor mange experience poeng du har, hvor sterk du er og hva du har lært. Husker ikke hvilken knapp du får fram det med. Men sjekk på controls i options på finner du det nok.

Lenke til kommentar

Men, kan noen fortelle meg hvem det er som kan hjelpe deg å øke styrken din? Jeg har allerede funnet noen som kan øke min dexterity, men ingen som kan hjelpe med styrken. Jeg antar at smeden kan gjøre det, så fort jeg har gjort ferdig med hans quest, men i mellomtiden..?

 

applet

Lenke til kommentar
Men, kan noen fortelle meg hvem det er som kan hjelpe deg å øke styrken din? Jeg har allerede funnet noen som kan øke min dexterity, men ingen som kan hjelpe med styrken. Jeg antar at smeden kan gjøre det, så fort jeg har gjort ferdig med hans quest, men i mellomtiden..?

 

applet

Det er en smed til, nede ved havneområdet (forbi "the red lantern" og opp), som også kan lære bort styrke. (husker ikke hva han skulle ha for det, tror ikke det var allverden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...