Gå til innhold

Klær til blå chinos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

1. Hverken lyseblå eller lilla er stygge farger.

2. Det skal mye til å finne en dårlig kombinasjon med marineblå. Sort krasjer som oftest, men ellers så skal det gå bra. Dersom du er i tvil om det fungerer bra i lag er det bare å legge ut et bilde av det i bildetråden ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Det var ikke meningen å være krass, jeg skrev innlegget uten å helt tenke over hva jeg skrev :)

 

Nå har jeg ikke tenkt å frelse deg for lyseblått, men det finnes utrolig mange fine skjorter i den fargen. Enten det er hvite skjorter med blå ruter, striper eller annet mønster. Rød er også en fin farge til dette.

Selv liker jeg godt lyse skjorter enn overdel.

Cardigans i grått, mørkegrønt, "camel", brunt, rødt osv. (jeg er ikke så glad i brune gensere av en eller annen grunn).

De fleste fargene her (bortsett fra sort og de mørkeste fargene) kan i mine øyne kombineres suksessfult med navy chinos.

 

Her ser du en samling av v-halser fra Hansen & Jacob. Noen av fargene er litt "over the top" for min del, og kontrastfargene brukt på albuene er så som så på noen, men det er i alle fall et godt fargespekter.

Lenke til kommentar

Prøve å skrive med en humoristisk tone, ikke alltid man lykkes. Men nå må jeg da omformulere igjen: Jeg kan ikke se meg selv gå i lyseblå eller lilla bukser. Siden flertallet av skjortene jeg har inneholder noe blått/lyseblått ble det veldig dumt. Dere får det hvertfall til å høres veldig enkelt ut. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...