Gå til innhold

Finne igjen en mappe, vista

jadda91

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skulle laste opp et bilde på FB, så kom den menyen opp, så trykte jeg på "nylig brukte".

Der var det et par mapper som jeg gjerne skulle ha funnet. Men kommer ikke inn på mappene fordi det kommer opp "sett inn en disk i stasjonen DVD RW-stasjon (D:).

Dette er da noen mapper med navn på eksen til typen, så er det dato og klokkeslett for noen dager siden. Selv vet han ingenting om mappene, men jeg vil se hva som er der.

Er det noen som har peiling på hvordan?

Mye mulig jeg har postet på feil sted, men da blir tråden flyttet uansett :)

takk på forhånd, om det er noen som vil hjelpe meg.

bilder:

6is8cl.jpg

246nfjp.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle laste opp et bilde på FB, så kom den menyen opp, så trykte jeg på "nylig brukte".

Der var det et par mapper som jeg gjerne skulle ha funnet. Men kommer ikke inn på mappene fordi det kommer opp "sett inn en disk i stasjonen DVD RW-stasjon (D:).

Meldingen kan ikke bli klarere. Filene/mappene du forsøker å nå ligger på CD/DVD-plate som ikke er i DVD-spilleren. For å kunne bruke linken i "nylig brukte" media den peker til være tilgjenglig (og ha samme bokstav tildelt).

Skrevet

Okei, så da må jeg putte i en cd/dvd for å se? ergo den riktige cden liksom:P

JA!

Det er jo her mapper/filer ligger (ut fra hva du skrev i første tråd. Det er ingen magisk trådløs forbindelse mellom din maskin og bunken du har liggende med CD/DVD-plater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...