uracoin Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 ja, det gjør du nok lurt i hvis du er ute etter i å spille. oppløsningen er tilstrekkelig i spill, og fører videre til at du kan kjøre mange spill på max setting. maskinen i seg selv er meget imponerende, med god kjøleløsning og sinnsvakt god lyd;)
Hardgamer Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Skrevet 16. februar 2011 har du denne pc'en selv uracoin ? : )
uracoin Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 har du denne pc'en selv uracoin ? : ) nei, men har lest side opp og side ned om den. kjøpte meg en msi gx640 et par måneder før 660 kom ut, og må si jeg angret;)
Hardgamer Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Skrevet 22. februar 2011 (endret) da har jeg besilt msi gt660 ^^ kanskje jeg skal putte en review av den om noen uker i tilfelle noen vil kjøpe den samme pc'en EDIT: visst noen vil ha en review, post innlegg Endret 23. februar 2011 av Hardgamer
uracoin Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 da har jeg besilt msi gt660 ^^ kanskje jeg skal putte en review av den om noen uker i tilfelle noen vil kjøpe den samme pc'en EDIT: visst noen vil ha en review, post innlegg ja hvordan ble det med ny pc? fornøyd med kjøpet? er lyden i høytalerene så god som det blir påstått? husk at det er plass til en harddisk til i den da, så du kan få deg ssd hvis du vil;)
Hardgamer Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Skrevet 1. mars 2011 (endret) Er fornøyd med kjøpet ja fikk den i går, så har ikke fått testet den så mye ennå, men jeg har kjørt mafia 2 på max settings, 0 lag , ja også fulgte det med gratis assassins creed 2, som jeg har testet litt (0 lag der også ^^) lyden i høytalerene er veldig gode for å være bærbar ^^, men ikke helt fantastisk... tastene er gode, bra design og bråker mindre enn forventet ;D jeg annbefaler denne pc'en visst ud skal ha deg ny bærbar til spilling Endret 2. mars 2011 av Hardgamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå