Gå til innhold

Realfag VG2


Weey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Om jeg skulle valgt på nytt hadde jeg nok byttet ut Biologi med noe annet. Er jo ingen universiteter som krever Biologi fikk vi høre, og når det er såpass tungt som det er så hjelper det ikke akkurat på motivasjonen heller.

 

Jeg styrter Biologi 1 med vilje!, jeg skal reparere skadene ved å ta Geofag 1 som privatist da dette er en pingle av en bok iforhold til Biologi 1. Her vil jeg finne mer ut om hvordan jorden fungerer og det er jo litt mer relevant allment kunnskap synes jeg.

 

Jeg har egentlig lyst til å ta Teknologi og Forskninglære 1 som privatist men faget er for praktisk slik at det blir for upraktisk å ta faget pga byggingen, forsøkene, målingene som krever material og utstyr.

 

Jeg anbefaler ikke Biologi 1, med mindre du skal utdanne deg innenfor biologi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ærlig talt er det deres egen feil at dere valgte biologi uten å være interessert i faget.

 

Jeg vet det og det er min feil.

 

Min skole tilbyr bare sosiologi og antropologi, internasjonal engelsk, scenografi og kostyme, og biologi 1. Jeg valgte biologi 1 fordi det var er realfag.

 

Hadde jeg hatt den nødvendige kunnskapen om privatistordningen når jeg begynte så hadde jeg meldt meg ut av programfaget og tatt geofag 1 som privatist. Men nå er målet bare å bestå i biologi 1 så skrive over med geofag i etterkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...