Gå til innhold

Stadig flere skriver SMS bak rattet


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg føler det mangler en veldig viktig dimensjon på disse tallene, og det er alder. Jeg tviler på mange over 60 sender SMS, mens under 25 sansynligvis vil være betydelig overrepresentert.

IMO er denne artikkelen for tynn. :thumbdown:

 

Ser for meg at uttalelsen din også er for tynn. Har du noen fakta å vise til når du tror at folk under 25 er så mye verre til å skrive SMS mens de kjører? Av personlig erfaring er det særlig voksne menn på vei til f. eks jobb o.l. som skriver SMS i kø. SMS er ikke noe nytt som kun er forbeholdt ungdommen.

Lenke til kommentar

Jeg føler det mangler en veldig viktig dimensjon på disse tallene, og det er alder. Jeg tviler på mange over 60 sender SMS, mens under 25 sansynligvis vil være betydelig overrepresentert.

IMO er denne artikkelen for tynn. :thumbdown:

 

Ser for meg at uttalelsen din også er for tynn. Har du noen fakta å vise til når du tror at folk under 25 er så mye verre til å skrive SMS mens de kjører? Av personlig erfaring er det særlig voksne menn på vei til f. eks jobb o.l. som skriver SMS i kø. SMS er ikke noe nytt som kun er forbeholdt ungdommen.

Nope, ingen fakta/tall. Jeg valgte 60 og 25 for kontrast. Jeg kan godt forestille meg at voksne menn er godt representert. Poenget var at tallet sier lite. Det blir litt som å spørre hele befolkningen hvor mange som har lastet ned musikk ulovlig, og tro et prosenttall man får sier noe særlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...