gandalf89 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 HEr er kraven koden men jeg ANER Ikke om jeg består den. Jeg linker karakterene her og som vedlegg. LÆRER = Minst karakteren 3 i matematikk (224 timer) og norsk (393 timer, gjennomsnitt av hovedmål, sidemål og muntlig) og minst 35 skolepoeng
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Du må ha 3 i norsk og matte, og du må ha en del matte, men det må du se på fagforklaringen for å fortelle hvor mange år som tilsvarer 224 timer, se privatistweb.no. 35 skolepoeng er karakterpoeng og tilleggspoeng, tilsvarer noe over 3 i gjennomsnitt.
gandalf89 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 Snittet har jeg... Men jeg fatter ikke beregeningen. For jeg har 2.75 i snitt i norsk da, vis jeg bruker eksamenskarakteren og. og der står det 3 i snitt. Jeg har snittet men ikke inkl eksamenskarakteren
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Jeg vet ikke hvordan skolepoengene regnes ut om dagen, men du har ca 3 i snitt totalt sett, så da må du håpe at omgjøring fra snitt til skolepoeng gjør at du klarer det kravet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå