Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av ny bærbar for skole og spilling.


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg ser etter en PC som er mulig å kjøpe på Kreditt. Uten at det blir alt for dyrt.

Det er en en PC som skal takle designprogrammer og allsidig jobbing til skolearbeide(går NITH/Norges Informasjonsteknologiske Høgskole) og det bør være litt plass på den, ca 500 gig holder lenge.

 

Jeg har sett en del på en ASUS G73JW(http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616333), med I7 prosessor, men jeg får ikke kjøpt den på Kreditt, da jeg er under 25 år, og det ikke er mulig å kjøpe ting på kreditt over 15 000 når man er under 25 år.

 

Det jeg ser etter er altså noe som har noenlunde like specs som pcen linket over, men noe jeg har råd til å kjøpe. Ser helst at pcen ikke går over 10 000, da det er ca grensen jeg kan gå med på , men jeg har generelt lite peiling på bærbare, og søker dermed hjelp til forslag her! :D

 

Om det er noen som har ca like specs og av god kvalitet så hadde det vært flott om det ble linket opp her :D

 

bare ikke link på ACER, da det er uaktuelt for meg å kjøpe.

 

Mvh Kent.

 

Edit: Kan legge til at jeg skal bruke pcen til å spille på også, typisk WoW, COD osv.

Endret av iKent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...