Proixma Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Ok SYSTEM INFO HK - Abit NF7-S V2 CPU - xp2800 barton GK - GForce 4400 Ram - 512 crucial 2700 Scsi - controller "advansys" Strøm - 370watt strømfosyning Har installert siste nvidia. eneste som ble installert av det som var med HK var onboard Nettverks kortet. Problemet er at Pc'n henger av og til ca etter en 1 time varierende. Modet GF med en Thermaltake chipsetkjøler, "Giant II" pga. at gjeg fikk blå skjerm på sjerm kortet når det var varmt i huset. så jeg tenkte at det muligens var temperaturen på gpu som var grunnen til det. Nå er altså Blåskjermene vekke men nå henger den i stede. sitter egentlig med alt nytt nå untatt sjerm kortet. men når jeg setter opp det gamle systemet så henger ikke pcn. selv om jeg bruker det samme GF4400 kortet. Noen som kan hjelpe meg? Temperaturen på CPU er 45-50 grader og HK temerapuren er 25-30 grader
Proixma Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Skrevet 7. juli 2003 :oops: eh hadde vist glemt en ting kom jeg på Flashe biosen.. Sender inn et nytt svar hvis dette ikke fikset problemet mitt..
picachu Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Off topic: du som har v2 av det kortet. Kunne du sjekket hvor mange mb manualen (pdf) er på cd-en ? Den nedlastbare manualen er 2.6mb og elendig kvalitet på bildene.
CFD Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Prøv og sett ned FSB til 133 da. Kan være rammen som ikke liker timingsene du har satt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå