Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål angående utløsning


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Kom til å tenke på noe her om dagen så jeg skriver det her for å se om noen kan hjelpe til!

 

 

Er det vanlig å gå fra ca 30 min utholdenhet til 5-10 min? Hadde et aktivt sexliv før når jeg hadde kjæreste, hvor jeg da holdt ut i rundt 30 min, noen ganger lenger om ting ikke var helt to my liking. Men nå etter diverse one night stands har jeg minska det med 20 min ca. Vil dette øke igjen om jeg får et aktivt sexliv nok en gang? Har møtt ei ny jente, så vil vite detta før jeg hopper i køya.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

 

Kom til å tenke på noe her om dagen så jeg skriver det her for å se om noen kan hjelpe til!

 

 

Er det vanlig å gå fra ca 30 min utholdenhet til 5-10 min? Hadde et aktivt sexliv før når jeg hadde kjæreste, hvor jeg da holdt ut i rundt 30 min, noen ganger lenger om ting ikke var helt to my liking. Men nå etter diverse one night stands har jeg minska det med 20 min ca. Vil dette øke igjen om jeg får et aktivt sexliv nok en gang? Har møtt ei ny jente, så vil vite detta før jeg hopper i køya.

Pleier å si det sitter mellom øra..kjenner problemet..om dama rir meg...men har jeg styringa og tenker "nå skal hun faen få"...ja da får hun så hun ber meg slutte til slutt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En ting jeg husker fra mine ungdomsår er at jeg aldri orket å onanere så jævla lenge, mens når det kom til sex så var det viktig å holde lenge. Dermed kom jeg alltid fort når jeg onanerte, og alltid sent når jeg hadde sex.

 

Har du gått i samme felle?

 

 

Nja, høres vel ut som samme felle ja haha.

 

 

Alle damene jeg har vært med er digge, utenom ei, så trukke det er problemet. Er nok mye med at jeg hadde et aktivt sexliv når jeg hadde høy utholdenhet. Nå ere helt motsatt hehe. Men men, tenker ikke særlig på detta. Var bare en kjedelig kveld hvor jeg lurte litt rundt detta. ;) Takk for responsen forresten!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...