H8U2DEATH Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl Er det noe som har erfaringer med denne? Har kikket litt rundt på forumet, men det er som regel IntelliMouse 3.0 folk snakker om, og den skal jeg ikke ha :wink: Jeg er ingen hardcore gamer, så det er ikke en viktig faktor. Derimot skal den være bra til vanlig databruk, presis og "stabil".
DevN Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Musen er sikkert OK, så lenge du har den plassert et stykke fra annet teknisk/elektronisk utstyr. Ville anbefale 10 cm mer enn det står på pakken, hvis det står noe sånt. Annet elektronisk utstyr kan forstyrre/bli forstyrret lett. Men musen du snakker om er fra Microsoft, hadde jeg vært deg (som jeg ikke er) hadde jeg valgt Logitech. Men det er ditt valg og trolig er musen ok! Lykke til!
Celsior Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Musen er sikkert OK, så lenge du har den plassert et stykke fra annet teknisk/elektronisk utstyr. Ville anbefale 10 cm mer enn det står på pakken, hvis det står noe sånt. Annet elektronisk utstyr kan forstyrre/bli forstyrret lett.Men musen du snakker om er fra Microsoft, hadde jeg vært deg (som jeg ikke er) hadde jeg valgt Logitech. Men det er ditt valg og trolig er musen ok! Lykke til! Lite saklig og relevant svar - hør på noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå