Gå til innhold

Hjelp ved kjøp av ny laptop


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny laptop men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har sett en god del rundt om på komplett, cdon osv. men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken prosessor jeg trenger eller grafikkort.

 

Det jeg vil bruke pcen til er spilling av strategispill(Liker gamle spill Total War, Warcraft og Command and Conquer spillene). Jeg vil også bruke pcen til å se film på, bruke internett aktivt med mange vindu åpne og drive en del med redigering. Så jeg tror jeg trenger en litt kraftig prosessor og et bra grafikkort. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvilket jeg trenger.

 

Jeg lurte litt på disse men vet ikke om de holder mål.

Acer Aspire 7551G 17,3" HD+

Acer Aspire 7736ZG 17,3" HD+

 

Prisen jeg vil holde meg innenfor er mellom 3000 - 6000.

 

Så derfor håpte jeg på at noen her inne kanskje hadde en liten ide om hvilken bærbar PC som vil passe for meg? :innocent:

 

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 7735Z (gammlere modell enn 7736ZG).. strømkabelen begynner å bli litt slarkete og touchpaden treg... men er ikke samme strømkabel hull og tilkobling som 7736ZG, ser ut til at den fungerer fint..

 

men min er "kraftig", og klarer fint Command & Conquer Generals og Zero Hour, ikke akkurat den skarpeste laptop gaming pc-en, men den kjører det meste fint :)

 

Men ikke ha forventninger til at den skal klare noe sånnt som crysis på fullt eller noe...

 

I forhold til nettsurfing så har jeg 20+++ faner i Firefox og den pcen klarer det fint,...

 

Har du et par sesonger med Dexter eller Two and a half Men og vlc player så spiller den veldig bra filmer og serier, har sett mye av det på min og skjermen på min er 16:9 HD 17" så du får en widescreen format :)

 

jeg hadde valgt Acer Aspire 7736ZG 17,3" HD+ men det er meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...