Gå til innhold

Erstatning av CPUkjølerfeste på hovedkort


Duplo

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget for noen måneder siden at den ene tappen man hekter CPUkjøleren i på hovedkortet mitt hadde knekt. Om dette er min skyld er jeg ikke helt sikker på siden jeg oppdaget det da jeg sjekket ut at en vifte lagde noen rare lyder og gikk i 100 inni der. Selv om jeg riktig nok hadde rengjort inne i kabinettet en liten tid i forveien.

Noen som har noen gode forslag på hvordan jeg skal få tak i en erstatning?

Har forhørt meg med forhandler og produsent uten hell.

Jeg vet ikke helt hvor hardt jeg skal prøve det her med en klage. Det er jo tross alt en vital del som burde holde.

 

Kortet det er snakk om er et ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI og har en AM2 slot.

 

Noen som har en slik plastdrit som sitter rundt CPUen slengende ett sted eller vet om hvor man får tak i noe slikt?

Greia funker jo så lenge den ligger, men det er ikke så praktisk :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg oppdaget for noen måneder siden at den ene tappen man hekter CPUkjøleren i på hovedkortet mitt hadde knekt. Om dette er min skyld er jeg ikke helt sikker på siden jeg oppdaget det da jeg sjekket ut at en vifte lagde noen rare lyder og gikk i 100 inni der. Selv om jeg riktig nok hadde rengjort inne i kabinettet en liten tid i forveien.

Noen som har noen gode forslag på hvordan jeg skal få tak i en erstatning?

Har forhørt meg med forhandler og produsent uten hell.

Jeg vet ikke helt hvor hardt jeg skal prøve det her med en klage. Det er jo tross alt en vital del som burde holde.

 

Kortet det er snakk om er et ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI og har en AM2 slot.

 

Noen som har en slik plastdrit som sitter rundt CPUen slengende ett sted eller vet om hvor man får tak i noe slikt?

Greia funker jo så lenge den ligger, men det er ikke så praktisk :(

[/qu

 

Veldig enkelt så kan du bare kjøre deg en runde å se på diverse elbutiker gjenbruksstasjoner eller rett å slett spørre noen på forumet etter feste skal se om jeg kansje har også kan være mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...