-Depressed Skrevet 25. januar 2011 Skrevet 25. januar 2011 Er det normalt å bli sjalu når bestevennen henger med andre folk? Jeg får et lite rykk i hjerte hver gang jeg ser han sammen med noen andre...
dag1234 Skrevet 25. januar 2011 Skrevet 25. januar 2011 Hei Det er i allefall ikke unormalt. Sjalusi er en av grunnfølelsene våre, og handler om frykten for å miste den eller de personene vi er knyttet til. I seg selv er sjalusi verken positiv eller negativ, men viktig for oss fordi sjalusi hjelper til å holde oss på alerten mot konkurrenter. Som alle følelser kan det bli både for mye og for lite sjalusi, begge deler vil gjøre det vanskelig for oss å fungere sammen med nære andre. Når sterk sjalusi omsettes i handling, kan det få negative konsekvenser, da det kan være kraftige følelser forbundet med sjalusi. Hilsen Dag
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Skrevet 25. januar 2011 Hva med kanskje å prøve å blir kjent med de andre han/hun henger med? Min bestevenn og jeg har felles venner, så han henger ikke med folk jeg ikke kjenner godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå