Beemer-M5 Skrevet 24. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2011 Som tittel sier er jeg på¨jagt etter USB driver til LG W2600HP.Har aldrig fått usb til og fungere siden skjermen var ny.Kjører opperativsystem Windows 7. Noe jeg gjør feil sikkert men finner i alle fall ikke ut hvor dette kan slåes på. Mvh Beemer Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2011 Ingen som har denne skjermen.?? Noen som har fått usb til og fungere under Win 7 Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Har skrevet en mail til LG.Og spurt om det finnes drivere til denne skjermen. Win 7 64Bit Ligger en oppdatering ute Revision 1.3 som det står er til Win7 den er datert October-15-2009. Aner ikke om den fungerer med Win 7 32bit. Fungerer i alle fall ikke med 64bit.Usb hubben på skjermen er like død Om andre har nytte av det kan jeg legge eventuelle svar fra lg hit. Om det er interesse for dette. Mulig skjermen er utdatert ble jo presenter på CeBit 2008 For salg 2009 Noen som har LG skjerm en S-IPS skjerm 20"-22"-24"-26" eller 30" Som kan bekrefte at usb på skjermen fungerer med win 7 32 eller 64Bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå