Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med AVIDI???


Anbefalte innlegg

fikk beskjed om at jeg skulle få nytt modem av telenor. HVORFOR tenkte jeg. hva var galt med det forje????? ikke en ***** skal jeg si der alle sammen.

 

OSLO og folk som bor i nærheten er med i et prosjekt som er disse nye modemene til avidi. jaja tenkte jeg. vi får se om det blir noe bedre da. :lol: ble det det????

 

:grumpy: ARGH! modemet bestemmer seg noen ganger for å restarte seg selv..... JIPPIIIIIII og så må man vente i 30 min å så er det på'n igjen. men hvem gidder vente i 30 min på noe så trist??? ikke jeg i alle fall.... så jeg bestemte meg for å release og renewe IP'n min. funka fett det inntil modemet restarta seg. joa.... da prøver vi bare renew.... huff..... :woot: det funker.....

 

men alike vell restarter den seg når den føler at jeg ikke skal være online mer..... høres ikke dette festlig ut for alle de som ikke har AVIDI sitt nye modem??? :p:p bare le i vei..... når det er en av dere som får et modem som ikke funker eller lukter svidd.... da skal jeg LE DA :D

 

HVORFOR gidder jeg si alt dette????

 

SVAR: hvis noen får et modem og at nette ikke funker som det skal i en uke.... PRØV Å RING AVIDI OG SPØRR OM DU KAN BYTTE DET!!! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk beskjed om at jeg skulle få nytt modem av telenor. HVORFOR tenkte jeg. hva var galt med det forje????? ikke en ***** skal jeg si der alle sammen.

 

OSLO og folk som bor i nærheten er med i et prosjekt som er disse nye modemene til avidi. jaja tenkte jeg. vi får se om det blir noe bedre da. :lol: ble det det????

Avidi er ferdig med prosjektet med å teste de nye modemene. Nå får alle nye modem i oslo/bærum.

De starter i dette området og ruller ut nye modem i andre regioner etterhvert, slik jeg har forstått det.

 

Ellers kan jeg si at jeg har avidi selv, og etter modembyttet har linjen min vært veldig stabil. Også uthastigheten er blitt betraktelig bedre.

 

Det du kanskje bør gjøre er å ta kontakt med Avidi kundeservice, og ikke rope som en lite unge her....

 

O

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

_Når_ skal egentlig dette modembyttet skje? Bor i Bærum og det er vel omtrent en måned siden vi fikk brevet i posten med beskjeden "snart får du en telefon fra noen som skal levere nytt modem...."

 

Oppgraderingen vil forhåpentligvis løse nedetid, ustabilitet og håpløs uploadhastighet her ute i Bærum, ellers går hele pakka i retur fortere enn DHL-express

 

/wideload

Lenke til kommentar

INGEN TING BLIR BEDRE!

 

ALT ER LIKE DÅRLIG SOM DET ALLTID HAR VÆRT!!

og spørr du meg så sliiiter avidi mere nå enn før... har det nye modemet.... og det er no dritt.... :grumpy:

 

skal bytte til adsl når bindingen er over....

 

og det med å kontakte avidi kunde service er det dummeste jeg har hørt. har selv en venn som jobber der, har bytta modemet en gang alt. men du kan jo selfølgelig bare si så mye fint du vil så lenge du ikke har noe problem!

 

PS. AVIDI har en som kan alt om modemene og han er på ferie! så du får vente til han er tilbake LOL :lol::lol:

 

SAVNER ALFANETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...