Gå til innhold

Facebook display problemer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har problemer med at "layout'en" på facebook er helt ugjenkjennelig. Siden laster sent og når jeg først kommer inn på siden så fremstår siden som helt basic uten det vanlige utseendet, men jeg kan logge inn på FB. Jeg får heller ikke sett programmer på TV2 Sumo :thumbdown: .

 

Sålangt har jeg slettet alle cookies, cache osv med CCleaner. Jeg har også installert Firefox på nytt uten hell. Facebook fungerer heller ikke i Google Chrome, Opera eller IE.

 

Er det et progamtillegg som har streiket eller noe annet? Alle tips er velkommen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har resonert meg frem til er at det trolig skyldes feil på Java og/eller Flash tilleggene - høres dette ut som en rimelig antakelse :hmm: ?

 

Jeg har prøvd å laste ned Java på nytt, men jeg får ikke "kjørt" installering pga "C:/users/erik/downloads/jxpiinstall(8).exe er ikke et gyldig Win32-program"

 

En annen tng som pop'er opp innimellom (gjerne etter forsøk på installering av Java):

 

"A script on this page may be busy, or it may have stopped responding. You can stop the script now, or you can continue to see if the script will complete.

 

Script: chrome://global/content/bindings/general.xml:0"

 

 

Håper noen har vært borti noe lignende og kan hjelpe meg :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...