Gå til innhold

Bytte operatør mens jeg betaler for en telefon på nåværende operatør, mulig?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil bytte operatør fra Djuice til Onecall, men jeg betaler 75 kr mnd. for en telefon hos Djuice, er det da mulig å bytte operatør, men beholde nummeret?

 

Edit: bruker ikke den telefonen jeg betaler 75 kr mnd. på, har en telefon som ikke er låst.

Endret av Vegard-K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

telefonnummer kan porteres (flyttes til ny leverandør). Men det akn være du må betale deg ut av bindingstid. Mange telefoner er egentlig kjøpt på avbetaling og må betales ut ved bytte av tjenesteleverandør.

 

Er det da bare å prøve å bestille abonement på Onecall.no å se hva som skjer, eller?

Endret av Vegard-K
Lenke til kommentar

Hvor mye bruker hva å koste? Å opprette abonnement hos en operatør koster noen steder rundt 200 kroner, mens det andre steder er gratis. Dersom du bestilte overføring av nummeret for to dager siden så er ikke dette fullført enda, da dette tar omtrent 14 dager, noe du fikk beskjed om fra One Call når du bestilte. Dersom du har ombestemt deg må du ringe til One Call og fortelle de at du benytter deg av angreretten. Ellers så kan både din nåværende og nye operatør svare på alle disse spørsmålene dersom du ringer eller sender mail til de.

Lenke til kommentar

Dersom du har avtaletid med ett telefonnummer hos djuice og porterer dette nummeret til onecall før avtaletiden er utløpt må du betale bruddgebyr til djuice. Hva dette koster? Kommer vel an på når avtaletid utløper. Sjekk det med djuice. Du kan fremdeles stanse porteing ved å ringe onecall.

Lenke til kommentar

Dersom du har avtaletid med ett telefonnummer hos djuice og porterer dette nummeret til onecall før avtaletiden er utløpt må du betale bruddgebyr til djuice. Hva dette koster? Kommer vel an på når avtaletid utløper. Sjekk det med djuice. Du kan fremdeles stanse porteing ved å ringe onecall.

Betaler til Oktober. Har du / noen andre erfaring med hva dette vil koste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...