Gå til innhold

[Løst] Forsvunnet bestilling?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men siden dette er kategorien for produkt- og prisjakt, så legger jeg den her(moderatorer kan være snille og legge den der den hører hjemme, visst den ikke har noe her å gjøre :thumbup: )

 

Har bestilt en bok, eller tegneserie fra Amazon for 1 måned siden. Bestillingen er "The Walking Dead: Compendium 1". Denne ble bestilt 16. Desember, og hadde en forventet leveringsdato på mellom 24. Desember og 4. Januar. Denne har enda ikke ankommet, og begynner å lure på om pakken er tapt eller om det er noe rusk en plass i systemet.

 

Vet noen hvordan jeg kan finne ut av dette? Kan jeg spør posten om dette, siden de (sannsynligvis) har overtatt levering av pakken etter at den ankom Norges grenser? Pakken ble bestilt fra Amazon, og dette er vel en høyst seriøs side, om jeg ikke tar feil.

 

Har ikke brydd meg så mye om dette tidligere, men det kostet 300,- og er litt kjipt om jeg ikke får dette jeg har betalt for :mad: Er ikke noe problem å bare sende en mail, men er godt å vite hvem man skal sende mailen til, og forkorte dialogen mest mulig.

 

På forhånd takk for all hjelp!

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Postgang rundt jul/nyttår tar lengre tid enn ellers i året.

 

Var forventet leveringstidspunkt forventet forsendelsestidspunkt eller forventet motta hos deg?

Hvis det var når du skulle ha en er det fortsatt for tidlig (grunnet tregere postgang i forbindelse med julen). selv om det er en bok (ingen moms eller toll) må pakken via tollen for kontroll. Også dette tar lengre tid rundt jul/nyttår.

 

Hvordan er pakken sendt? Har du fått sporingsnummer? Uten det er det vanskelig/umulig å spore pakken.

 

Enkelte pakker tar lengre tid av rene tilfeldigheter. Så det er alt for tidlig å være bekymret.

 

Hvis du ønsker å sjekke opp (uten å ha sporingsnummer) er det selger du må kontakte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...