Gå til innhold

[Løst] Er Stalin historiens ondeste menneske?


ape i båt

  

159 stemmer

  1. 1. Hvem er historiens ondeste person?

    • Vlad Ţepeş
    • Adolf Hitler
    • Josef Mengele
    • Immanuel Kant
    • Josef Stalin
    • Pol Pot
    • Adam Weishaupt
    • Mao Zedong
    • Al-Ghazali
    • Kong Leopold II av Belgia
    • Djengis Khan
    • Nelson Mandela
    • Charles Manson
    • Fritz Haarmann
    • Dronning Mary I av England
    • Thomas de Torquemada


Anbefalte innlegg

Slik jeg forstår det var Hitler ingen massemorder. Ja, mange døde i krig under hans kommando, men han bedrev intet systematisk massemord av sivile slik Lenin, Trotsky, Stalin, Mao og Pol Pot gjorde.

 

Misforstå meg rett: jeg forsvarer ikke Hitler. Jeg forsvarer kun historiske fakta. Holocaust skjedde aldri. Altså, jødenes holocaust. Mange millioner tyskere døde dog i et (ekte) holocaust. Men dette er sensurert vekk fra historiebøkene du leste på skolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstår det var Hitler ingen massemorder. Ja, mange døde i krig under hans kommando, men han bedrev intet systematisk massemord av sivile slik Lenin, Trotsky, Stalin, Mao og Pol Pot gjorde.

 

Misforstå meg rett: jeg forsvarer ikke Hitler. Jeg forsvarer kun historiske fakta. Holocaust skjedde aldri. Altså, jødenes holocaust. Mange millioner tyskere døde dog i et (ekte) holocaust. Men dette er sensurert vekk fra historiebøkene du leste på skolen.

 

Orker ikke diskutere Holocaust nå.

Men det er feil at det ikke står i historiebøkene på skolen, jeg husker faktisk i 10. Klasse da vi lærte om bombing og alle de som ble drept av de allierte, brukte en langt tid på det også.

Men vi lærte ikke noe om det Stalin og Mao gjorde.

 

Til slutt ville de alle ta vekk friheten til mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...