Magnusha Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Hei! Tenkte å sette opp et nytt opplegg nå som det var nytt år og nye muligheter. Har trent RYP(fra tn.no) tidligere, men har gått litt lei. Tenkte mer på 2x2 splitt. Dag 1: Knebøy Markløft Chins Sittende kabelroing Arnoldpress Sidehev Dag 2: Hantelpress(flat) Hantelpress(skrå) Hantelcurl Kabelcurl Triceps pushdown Dips Hele opplegget kjøres over 6 uker med 12x3, 10x3, 8x3, 8x3, 8x3, 4x3 (drop) også om igjen. Hva syntes dere om programmet? Tenkte å kjøre litt kondisjon mellom hviledagene. Takker for alle svar! :-)
tuppenballe Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Kjører nesten det samme programmet selv. Men jeg har bryst/skuldre/triceps og bein/rygg/biceps. Og føler det er en mye mer naturlig kombinasjon i 2splitt. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta dager på biceps og skuldre! Men det er bare min mening da:p Lykke til!
Kazumo Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Du trenger ikke 5 øvelser for triceps på tricep dagen din. Det holder med 3. F. eks hantellpress (flat benk), hantellpress i skråbenk og dips. Og deretter kabel for bryst. Jeg ville også byttet om arnoldpressen til tricepsdagen siden det går på triceps/skulder. Ellers ser splitten bra ut.
Magnusha Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Skrevet 10. februar 2011 Du trenger ikke 5 øvelser for triceps på tricep dagen din. Det holder med 3. F. eks hantellpress (flat benk), hantellpress i skråbenk og dips. Og deretter kabel for bryst. Jeg ville også byttet om arnoldpressen til tricepsdagen siden det går på triceps/skulder. Ellers ser splitten bra ut. Det er ikke 5 øvelser for triceps dag 2. Er bryst, bryst, biceps, biceps, triceps, triceps. Dag 1 er: knebøy, markløft, hangups(rygg),rygg, skuldre, skuldre. Hvordan er det å trene knebøy og markløft samme dag?
Kazumo Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Knebøy og mark på samme dag er ikke noe problem, det jeg gjør selv. Greit å ha ben på samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå