Gå til innhold

forsikring???


Anbefalte innlegg

jeg fekk T68i i mars, 2 månder etterpå siden kastet lillebroren (3år) min den på sjøen :cry: en uke etterpå fikk jeg en ny på reiseforsikringen :D (det var 5km ifra huset mitt)men nå var jeg og såg på en båt onkelen min nettopp hadde kjøpt (den var rå) så ringte en til meg og når jeg tok mobilen ut av lommen mistet jeg den (igjen) :cry::cry: det var på samme plassen som jeg mistet den første, så tror dere at jeg får en ny vist jeg seier at noen kastet(eller lignende) på sjøen?

 

eller burde jeg sstse på en vanntet flytende mobil??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg fekk T68i i mars, 2 månder etterpå siden kastet lillebroren (3år) min den på sjøen :cry: en uke etterpå fikk jeg en ny på reiseforsikringen :D (det var 5km ifra huset mitt)men nå var jeg og såg på en båt onkelen min nettopp hadde kjøpt (den var rå) så ringte en til meg og når jeg tok mobilen ut av lommen mistet jeg den (igjen) :cry:  :cry: det var på samme plassen som jeg mistet den første, så tror dere at jeg får en ny vist jeg seier at noen kastet(eller lignende) på sjøen?

 

eller burde jeg sstse på en vanntet flytende mobil??

Seriøst, sats på en vanntett, flytetende og idiotsikker telefon :) Har du vurdert en sånn "idiotforsikring" som sikrer deg mot slike uhell? Koster noen tiere i måneden, men det er det verdt...

Lenke til kommentar

Elkjøp har en grei en. 400,- for et år, men da kan du ta fram en hammer, knuse telefonen på disken foran ekspeditøren.. og kreve en ny.

 

Nye betingelser der da. Skummleste at forsikringen ikke gjelder software, strømproblemer (lyn osv) eller eksterne skader. Vet mao ikke om den er noe tess ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...